Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-ترفع درباره آخرین برنامه شرکت واحد اتوبوسرانی برای خدمت رسانی به شهروندان جهت شرکت در راهپیمایی ۹ دی توضیحاتی داد.

محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح آخرین برنامه‌های این سازمان برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در راهپیمایی نهم دی ماه گفت: با توجه به اینکه تجمع شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی ۹ دی در میدان امام حسین (ع) است ما در شرکت واحد اتوبوسرانی خطوط منتهی به این میدان شامل خیابان شهدا، انقلاب و غیره را جهت رفاه حال شرکت کنندگان تقویت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تمام ظرفیت خود را برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی ۹ دی ماه به کارمی‌گیرد و تمام گشت‌ها و عوامل خطوط اتوبوسرانی در طول خیابان‌های انقلاب، تهران نو و ۱۷ شهریور حاضر می‌شوند تا به شکل میدانی وضعیت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی را رصد و زیر ذره‌بین خود قرار دهند.

ترفع تصریح کرد: برخی از مساجد و حوزه‌های علمیه از شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست سرویس رفت و برگشت به مکان راهپیمایی داشتند که هماهنگی‌های آن نیز انجام شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندانی که تمایل به شرکت در راهپیمایی نهم دی ماه را دارند رایگان است یا خیر؟ گفت: احتمال رایگان شدن سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روز راهپیمایی ۹ دی دور از ذهن است، زیرا ناوگان اتوبوسرانی در خطوط پر تردد مشغول به سرویس دهی هستند و شناسایی مسافرانی که قصد حضور در راهپیمایی را دارند، امکان پذیر نیست.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بخشی از ناوگان اتوبوسرانی زیر نظر بخش خصوصی مشغول به فعالیت است، گفت: اگر قرار بر رایگان شدن سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی باشد باید ردیف بودجه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتوبوسرانی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدنژاد بیدخت گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر، قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این خدمات در روزهای پایانی هفته که بازدید از نمایشگاه افزایش می‌یابد نیز با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافری با آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

به گزارش آنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتوبوس چینی جوابگوی شرایط اقلیمی تهران خواهد بود؟!
  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن