Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه از عموم مردم دعوت کرد با حضور در گردهمایی 9 دی و همچنین انتخابات پیش‌ رو آرزوی شوم استکبار جهانی در بر هم زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز حماسه­ 9 دی از عموم مردم ایران دعوت کرد تا با حضور در گردهمایی این روز و همچنین انتخابات پیش رو، آرزوی شوم استکبار جهانی در بر هم زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران که با بهانه­ی تقلبی واهی در سال 88، دست به آشوب زدند و همچون یزدیان به ‌پای کوبی و شادی در کف خیابان‌ها پرداختند. آنان با آتش زدن بیرق حسین بن علی (ع) کینه­ی دیرینه­ی خود را به اسلام و جمهوری اسلامی نشان دادند و با شعار «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه» لبخند رضایت را بر لبان دشمنان این مرزوبوم گذاشتند. فتنه­افروزی آنان بهانه­ای برای افزایش تحریم­ و فشارها بر ملت ایران شد.

بار دیگر به لطف خدا و سفینه النجاه او در 9 دی 88 مردم بصیر و انقلابی برای پشتیبانی از نظام و لبیک به ندای رهبری درصحنه حاضر شدند تا مشتی محکم به دهان استکبار بزنند و آرزوهای واهی شیطان بزرگ، یعنی آمریکا را به زباله­دان تاریخ بسپارند. این مردم غیور داغ ننگ خیانت و فتنه را تا ابد بر پیشانی عاملان داخلی و حامیان خارجی گذاشتند و باری دیگر تجلی آیه «یَدُ اللهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» شدند.

آری، 9 دی یکی از یوم­الله­هایی است که در حافظه­ی تاریخی ایرانیان خواهد ماند، آن روز نمونه­ای بارز از دل‌بستگی ملت به مردم­سالاری دینی است و به گفته‌ی رهبر انقلاب: «روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام‌حجت برای همه است»

ما معتقدیم تنها راهی که ما را از فتنه­ها نجات خواهد داد گفتمان مقاومت است که امام راحل (ره) پایه‌گذار آن است. گفتمان مقاومت به دلیل این‌که پایه­ی آن قدرت درونی است، مانع از نفوذ دشمن و فتنه­افروزی در درون می‌شود. تجربه نشان داده هرچند مقاومت هزینه دارد اما هزینه­ی آن، از سازش و تسلیم در مقابل استکبار کمتر است؛ امروز ما یکی از وظایف خود و همه‌ی دلسوزان انقلاب اسلامی را تبیین گفتمان مقاومت در ابعاد مختلف می‌دانیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) ضمن دعوت از همه‌ی ملت ایران جهت حضور در انتخابات، یکی از شاخص­های اصلی در انتخاب نمایندگان مجلس را میزان تعهد آن­ها به گفتمان مقاومت در شعار و عمل می‌داند. اگر فردی اصلح و انقلابی و با نگاهی به درون و تفکری مقاومت پیشه به مجلس راه پیدا کند، جلوی فشار و تهدید بیگانگان سر تسلیم فرود نمی‌آورد و می­تواند جامعه را اصلاح کند.

باید متذکر شویم همان‌طور که در 9 دی 88 با خروش ملت بصیر ایران چشم فتنه کور شد، بازهم این همبستگی آحاد ملت است که ما را در پیچ‌وتاب فتنه­ها سربلند بیرون می­آورد، تحقق این همبستگی باید درصحنه­ی انتخابات و انتخاب اصلح تجلی پیدا کند. مردم ایران بدانند که پیشرفت کشور از مسیر انتخاب صحیح مردم می‌گذرد و اگر رأی‌دهی بر اساس شاخص‌های اصیل جای خود را به لیست‌های تَکراری و توصیه‌های منفعت اندیشان بدهد نتیجه‌ای جز آسیب به کشور و عقب‌ماندگی ندارد.

متأسفانه گفتمان مقاومت در دولت یازدهم به‌شدت کم‌رنگ گردیده و علی‌رغم عهدشکنی‌های مکرر اروپا و آمریکا همچنان برخی از مسئولین واداده و خسته از مبارزه، از تجربه‌های گذشته درس نمی‌گیرند و کلید حل مشکلات را در مذاکره می‌بینند. ما دانشجویان ضمن اعلام اینکه هرگونه مذاکره با غرب در این زمان محکوم به شکست است، هرگونه زمزمه‌ی مذاکره در این برهه حساس را مصداقی از خیانت به ملت ایران می‌دانیم.

گفتمان مقاومت بر خواسته از شور شعور است و بر اساس منطقی عقلانی و الهی بنا شده است. یکی از ابعاد این گفتمان اقتصاد مقاومتی است و لازم است که دولتمردان در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی ازجمله لایحه بودجه­ آن را محور کار خود قرار دهند. به دولت محترم توصیه می‌شود به‌جای بستن دهان منتقدان و انتشار ابلاغیه‌های ممنوعیت نقد بودجه و عملکرد اقتصادی خود، از نظرات منتقدان در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) ضمن گرامیداشت سالروز حماسه­ 9 دی که نقطه­ عطفی در مسیر جریان انقلاب و نمونه­ اعلی ولایت­‌پذیری بود، بار دیگر از مردم بصیر ایران دعوت می­ کند تا تجدید بیعت خود را با امام جامعه اسلامی، با حضور در گردهمایی روز 9 دی و انتخابات پیش رو اعلام کنند و آرزوی شوم استکبار جهانی در بر هم زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه انتخابات رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش علویان در جمعه خشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.


گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود