Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، لادن کاشانی، در نشست با اعضای هیئت علمی بیمارستان جامع بانوان آرش، ضمن تشکر از فعالیت های بی وقفه اعضای هیئت عملی در زمینه آموزشی و درمانی در بیمارستان تشکر کرد و حضور اعضای هیئت علمی در بیمارستان را بسیار موثر دانست.

وی در زمینه نتایج عملکرد بالینی پزشکان شامل متوسط اقامت بیمار، ضریب اشغال تخت و نرخ بستری مجدد به ازای هر پزشک و اقدامات اصلاحی در زمینه کاهش ترخیص با رضایت شخصی بیماران در بخش بستری و اورژانسی توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی، بر نحوه صحیح پرکردن مستندات پرونده توسط پزشکان و تلفیق دارویی بیماران سرپایی و بستری و آموزش های خود مراقبتی در بیماران جراحی تاکید کرد.

وی در خصوص سیستم کدبندی رنگی برای شناسایی بیماران پرخطر، رعایت بهداشت دست با تاکید بر دو موقعیت و تفکیک پسماند صحبت کرد و مواردی را یادآور شد.

کاشانی در ادامه گفت: حضور پزشک فوق تخصص نوزادان ۱۵ دقیقه قبل از زایمان در تولدهایی که احتمال احیای نوزاد وجود دارد الزامی است.

وی، حضور به موقع پزشکان را طبق زمان بندی درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی سرپایی مهم دانست و بر لزوم گزارش هر گونه خطا در بخش و راهکارهایی برای کاهش لغو شدن عمل های جراحی، تاکید کرد. 

کد خبر 4810102

منبع: مهر

کلیدواژه: زایمان تولد نوزاد دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت سازمان بیمه سلامت سرطان آلودگی هوا بیمه رادیوتراپی سازمان غذا و دارو اورژانس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طب سنتی خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ویروس آنفلوانزا روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس