Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: بازی دوستانه ما با قطر تا زمان گلزنی قطر ادامه پیدا می‌کرد. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدی‌خانی درباره تساوی 2-2 تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر گفت: خوشبختانه در این بازی عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را بسیار خوب شروع کردیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم. همچنین دو بار بازیکن حریف اخراج شد که قطر با صلاحدید استیلی، بازیکن جایگزین وارد کرد و باز هم مقابل تیم کامل بازی کردیم.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی روی اشتباهات فردی گل خوردیم. داور حدود هفت دقیقه وقت اضافه گرفت و بازی را تا زمانی ادامه داد که قطر به گل تساوی برسد. او پس از گل تساوی قطر، سوت زد. با این وجود از این بازی به خوبی استفاده کردیم و کادر فنی از عملکرد بچه‌ها راضی بود.

بازیکن تیم فوتبال واراژدین کروواسی درخصوص اردوی قطر گفت: از این اردو به بهترین شکل استفاده کردیم. امکانات، شرایط و زمین تمرین بسیار عالی بود و انشاءالله با آمادگی کامل راهی تایلند خواهیم شد. امیدوارم آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد خود را نشان بدهیم.

تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر در ثانیه پایانی

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال امید فوتبال تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، گل‌گهر سیرجان میزبان شمس آذر قزوین بود که در یک بازی کم موقعیت با تساوی بدون گل متوقف شد تا امیدهای سهمیه تیم سیرجانی از بین برود.

با این تساوی گل‌گهر، با ۳۶ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و شمس آذر قزوین نیز با ۳۵ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

ادامه بازی‌های این هفته، فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!