Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی از مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از علی غیور مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه بعنوان روابط عمومی برتر بخش خصوصی استان با اهدا لوحی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در متن این تقدیرنامه آمده است : 

جناب آقای علی غیور

مدیر محترم روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه

امروز روابط عمومی با قرار گرفتن در جایگاه مدیریت استراتژیک بخش مهمی از سازمان ها و شرکت ها است که وظایفی همچون اطلاع رسانی، اطلاع یابی، پاسخگویی، شناخت افکار عمومی، شناخت و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف ها و فرصت ها و محدودیت ها را بر عهده داشته و در پی آن است تا با پیشگیری از محدودیت ها، بهترین استفاده را از فرصت ها برای تحقق اهداف سازمان ببرد.

بدینوسیله کسب عنوان روابط عمومی برتر بخش خصوصی استان را خدمت جنابعالی و همکاران معززتان تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری های ارزنده شما گام های موثری در جهت اعتلا و تقویت بیش از پیش جایگاه روابط عمومی در آذربایجان غربی برداشته شود.

محمدمهدی شهریاری

 استاندار آذربایجان غربی

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقدیر ارومیه شهریاری اتاق بازرگانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد