Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:55:46 GMT

کشف 31 دستگاه ماینر قاچاق در ملکان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۶۱۰۰

کشف 31 دستگاه ماینر قاچاق در ملکان

سید احد یوزباشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تحویل کالای مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، خواستار نوع ایرانی و خارجی بودن آنها شدیم که مشخص شد از نوع خارجی بوده و پس از استعلام از گمرک و اخذ نظریه کارشناسان، قیمت کلی کالاهای کشف شده 900 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرونده این تخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب ارسال و در شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

یوزباشی ادامه داد: متهم در اظهارات خود اذعان کرد که ماینرهای مکشوفه جهت نگهداری و مراقبت در تحویل وی بوده و دستگاه ها مربوط به مشتریان است که فقط ازبابت امانتداری آنها مبلغ اجاره دریافت می کرد.

وی گفت: با توجه به اعطای مهلت کافی برای متهم جهت معرفی صاحب اصلی کالاها این موضوع عملی نشد و عدم ارائه مدارک  گمرکی مبنی بر ورود قانونی آنها از طرف وی، تخلف انتسابی به نامبرده محرز و مسلم و طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ بیش از 900 میلیون ریال جریمه به نفع صندوق دولت محکوم شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تعزیرات حکومتی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تعزیرات حکومتی کالای قاچاق آذربایجان شرقی تعزیرات حکومتی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند