Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@12:55:39 GMT

هاشمی: مترو به زودی به هشتگرد می‌رسد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۶۳۰۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا که امروز یکشنبه هشتم دی ماه برگزار شد، گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز دو موضوع تهران ۱۴۰۰ و طرح توسعه مترو تهران به هشتگرد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او ادامه داد: در طرح تهران ۱۴۰۰، موضوعات گذشته شهر باید مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گرفت و بر این اساس شهرداری را به ارائه لایحه تهران ۱۴۰۰ ملزم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لایحه ارائه شده از سوی شهرداری تهران به اندازه کافی محتوا نداشت، افزود: این موضوع در هیأت رئیسه مطرح و قرار شد معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران لایحه را مجدد با تأمین نظر اعضای شورای شهر ارائه کند.

هاشمی با تأکید بر این نکته که لازم است برای سال ۱۴۰۰ برنامه فرهنگی داشته باشیم، گفت: باید بدانیم که در این صده گذشته چه اتفاقاتی در شهر تهران افتاده است.

او در تشریح موضوع دوم که بررسی توسعه قطار تهران - گلشهر به هشتگرد است، گفت: قطار گلشهر به هشتگرد به زودی افتتاح و در این مسیر قطار‌های دو طبقه به کار گرفته می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته این اقدام نیاز به سوبسید دارد و به دلیل آنکه وضعیت مالی شهرداری خوب نیست، اعضای شورا این تقاضا را داشتند که جوانب توسعه ۲۵ کیلومتری متروی گلشهر به درستی انجام شود.

هاشمی تأکید کرد: از ابتدای احداث خط مترو تهران به گلشهر توسعه آن به سمت هشتگرد پیش‌بینی شده بود.

او با اشاره به مصوبه معاون اول رئیس جمهور درباره خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای پایتخت، گفت: مصوبه آقای جهانگیری در این باب آمده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی