Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احتمال دارد بانوی تاریخ‌ساز تکواندو رقابت‌های گزینشی المپیک و در نهایت المپیک 2020 را از دست بدهد. تاریخ انتشار: 11:31 - 08 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۱۷۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی تکواندوی بانوان قرار است فرودرین ماه سال آینده برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک توکیو راهی کشور چین شود و مهرو کمرانی سرمربی این تیم باید ۲ بازیکن را برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز‌هایی که تکواندوی بانوان تغییر نسل داده و هوگوپوشان کمتر از ۲۰ سال اسکلت‌بندی اصلی تیم ملی بانوان را تشکیل می‌دهند، حضور یک تکواندوکار باتجربه مانند کیمیا علیزاده می‌تواند کمک شایانی به این تیم باشد.

علیزاده که در المپیک ۲۰۱۶ به داد تکواندوی رسید و تنها مدال این رشته را در ریو کسب کرد چند وقتی است که با مصدومیت‌های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع باعث شده تا هیچکس نتواند به طور حتم در خصوص حضور او در المپیک ۲۰۲۰ صحبت کند.   آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در نشست خبری گفت «مصدومیت علیزاده به شکلی است که در حال حاضر نمی‌تواند در اردو‌های آماده‌سازی باشد. با هماهنگی‌های به عمل آمده هر زمان که علیزاده آماده شد، می‌تواند به اردو‌های تیم ملی اضافه شود و اگر شرایط فنی اعزام را داشت، در مسابقات شرکت خواهد کرد.»   همچنین زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو هم به صراحت اعلام نکرده که علیزاده می‌تواند در رقابت‌های گزینشی المپیک شرکت کند. این صحبت‌ها نشان می‌دهد که هنوز حضور علیزاده در رقابت‌های گزینشی المپیک حتمی نیست و احتمال دارد بانوی تاریخ‌ساز ورزش ایران رقابت‌های انتخابی المپیک و در نهایت المپیک ۲۰۲۰ را از دست بدهد. باید منتظر ماند و دید تکلیف علیزاده چه خواهد شد و آیا او می‌تواند به المپیک ۲۰۲۰ برسد یا خیر؟   بیشتر بخوانید:
عسکری: تکواندوکاران ما ماشین نیستند/ فرهادیان: همین که سه سهمیه نگرفتیم مقصر هستیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو کیمیا علیزاده تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا