Web Analytics Made Easy - Statcounter

کهن گفت: فعالیت در بخش‌های کودک، خانواده و قصه‌گویی اردوهای راهیان نور، از کارهای مهم شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت طی ۱۰ سال اخیر به‌منظور افزایش جذابیت‌های این اردوها برای گروه‌های مختلف مردم است.

«بهمن کهن» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه «شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت» در زمینه های های محتوایی، مطالعاتی، شناسایی، شبکه سازی و توامندسازی فعالیت های حوزه جهادت و شهادت فعالیت دارد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، کار تشکیلاتی و متکی به توانمندی های مردمی و خودجوش را عامل پیش برنده در حوزه فرهنگ دینی و انقلابی می دانند و ما همین رویکرد را در مدیریت این شبکه محور قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت تصریح کرد: کارهای زیادی به صورت جزیره ای در حوزه جهاد و شهادت در سراسر کشور حتی در روستاهای دورافتاده کشور انجام می شود که ما برای سامان دهی این برنامه ها دو سال پیش این شبکه را راه انداختیم تا شاهد وحدت رویه و اشتراک مساعی و دوری از موازی کاری ها در این حوزه باشیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فراگیرترین برنامه در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در کشور است، گفت: به منظور برگزاری بهتر این برنامه که عمدتا در مساجد نیز برگزار می شود سند «یادواره شهدا در طراز انقلاب اسلامی» تدوین شد تا بیشترین بهره مندی از برگزاری مراسم یابود شهدا صورت گیرد.

 

کهن اضافه کرد: فعالیت در حوزه راهیان نور به ویژه در بخش های کودک، خانواده و قصه گویی، از کارهای مهم شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت طی ۱۰ سال اخیر است تا بتوانیم جذابیت های اردوهای راهیان نور را برای گروه های مختلف مردم افزایش دهیم.

 

وی ادامه داد: تمرکز در حوزه های کودک، نوجوان، راویان، خادمان و تولید محصولات دفاع مقدس از محورهای مهم دیگر فعالیت های شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت است که در این زمینه سعی شده از ظرفیت فضای مجازی، مساجد و هیات ها نیز در این مسیر، استفاده حداکثری صورت گیرد.

 

جانشین شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت تاکید کرد: بقا و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در گروی پیوند زدن آن به مردم است بر همین اساس رسالت اصلی شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت، شناسایی همه ظرفیت های مردمی این حوزه در سراسر کشور است.

 

وی در پایان تاکید کرد: شبکه فعالان مردمی جهاد و شهادت، مجموعه ای کاملا مردمی است که هیچ ردیف بودجه ای در بودجه سالیانه کشور ندارد و مجموعه های مردمی و خیران نیک اندیش، هزینه های آن را تامین می کنند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی نماز جمعه اصفهان خبرگزاری شبستان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما 9 دی اردوهای راهیان نور راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت این برنامه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲ با اجرای احمد شفازاده به صورت زنده از امامزاده عینعلی زینعلی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

سخنران این برنامه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری بهاری است که درباره مکتب فقه جعفری و مسئله توسل و شفاعت به اهل بیت (ع) در قاموس شیعه گفتگو می‌کند و محمود تاری در رثای امام جعفر صادق (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

این ویژه برنامه در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه بعد از اذان ظهر و عصر روی آنتن می‌رود.

سخنرانی مذهبی این ویژه برنامه حجج الاسلام نوروزپور و موسوی متقی هستند که درباره موضوع برنامه به گفتگو می‌نشینند.

همچنین حاج علی مهدوی نژاد ذاکر اهل بیت (ع) با نوای گرم خود مداحی خواهد کرد.

ویژه‌ برنامه «قرار» تولید گروه معارف شبکه پنج سیماست که در مناسبت‌های مختلفی مذهبی روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است