Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان لرستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای پرورش ۲۰۰۰ تن ماهی در قفس در لرستان ایجاد شد و برنامه داریم که در این زمینه به تولید بیش از ۱۰ هزار تن در سال برسیم. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

کیارش بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: استان لرستان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه پرورش ماهی در قفس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان لرستان زیرساخت‌های لازم برای پرورش بیش از دو هزار تن ماهی در قفس ایجاد شده است، افزود: برنامه داریم که در سال‌های آینده با کمک دولت و سرمایه‌گذاران به تولید بیش از 10 هزار تن در سال برسیم.

ظرفیت تولید بیش از 1000 تن ماهی خاویاری در لرستان ایجاد شدمحموله باله‌های کوسه ماهیان در استان سیستان و بلوچستان کشف شدگزارش| وقتی ‌خراسان جنوبی دل به دریا می‌زند / تولید و صادرات ماهی در کویر

مدیرکل شیلات استان لرستان در رابطه با پرورش گونه‌های جدید آبزیان در لرستان، عنوان کرد: به‌صورت آزمایشی روی آزادماهی دریای خزر، میگو، خاویار سفید و کپور دریایی کار کرده‌ایم که نتیجه بخش بوده است.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 500 تن ماهی گرمابی از لرستان به عراق و خوزستان صادر می‌شود، تصریح کرد: در بحث ماهیان سردآبی هم بیشترین صادرات ما به استان‌های هم‌جوار انجام می‌گیرد.

بیرانوند با بیان اینکه امسال در جشنواره شهید رجایی، شیلات لرستان به عنوان دستگاه برتر اقتصاد مقاومتی در استان انتخاب شد، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در سال‌های آینده ضمن حفظ وضعیت فعلی، میزان تولید را افزایش دهیم.

انتهای پیام/648/ح

 

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد