Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:54:39 GMT

9 دی ماه صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت ملت ایران بود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۰۶۵

9 دی ماه صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت ملت ایران بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: نهم دی ماه صحنه‌ای شکوهمند از بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران اسلامی در مواجهه با توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان به شمار می‌‌رود.

 

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فتنه 88 اگر چه خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد، اما با هدایت مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند بالای دست همه توطئه‌گران و یار و یاور ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهم دی که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، گفت: 9 دی تجربیات ارزشمند و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آنها در قبال توطئه‌های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به حضور حزب موتلفه اسلامی در جلسات جبهه ائتلاف گفت: موتلفه اسلامی از وحدت جریان انقلابی حمایت می‌کند و معتقد به کار تشکیلاتی است و امیدواریم که در نهایت خروجی این شورا مورد حمایت و قبول همه نیروهای انقلابی استان باشد.

مقدسی گفت: جوانگرائی یکی از گفتمان‌های حاکم بر این دوره از انتخابات است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر این موضوع، لازم است تا از این گفتمان حمایت شود و زمینه برای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور فراهم شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شاخص کارآمدی در انتخاب نامزدها گفت: جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب باید کارآمدی افراد را مد نظر قرار دهد زیرا در شرایطی قرار داریم که حل مسائل کشور یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است و حل این مسائل جز با حضور افراد کارآمد امکان پذیر نیست.

مقدسی افزود:در این دوره از انتخابات مردم به میزان توانمندی و کارآمدی افراد نگاه خواهند کرد و نه به نام‌ها و چهره‌ها و ما باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم و کارآمدی هم از مسیر فهم درست مسائل می‌گذرد و کسی که قدرت تحلیل و فهم مسائل را ندارد نمی‌تواند نماینده‌ای کارآمد برای مردم باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: نامزدها باید برنامه‌های خود را برای حل مشکلات استان و کشور ارائه دهند تا بتوان افراد را بر اساس برنامه‌هایشان مورد ارزیابی قرار داد.

وی با اشاره به لایحه بودجه سال 99 افزود: این لایحه برای کشور تورم زا و خسارت آفرین است و خبری از اصلاح ساختاری در آن نیست در حالی که قرار بود دولت نسبت به اصلاح ساختاری بودجه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

مقدسی با اشاره به کسری بودجه نهفته در بودجه 99 اظهار کرد: منابع پیش بینی شده در بودجه سال 99 خوشبینانه و قابل تحقق نیست و از سوی دیگر وابستگی بودجه به نفت هم قابل توجه است و احتمالا استقراض دولت از بانک مرکزی و برداشت بی رویه از صندوق توسعه ملی بالاست و این خبر از بالا رفتن نرخ تورم در سال آینده دارد.

مقدسی اظهار امیدواری کرد مجلس به جد این لایحه را مورد بررسی قرار دهد و از تهدیدات هراسی نداشته باشد و منافع ملی را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی مقام معظم رهبری بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم