Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست تیمش در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال برابر هایپر شاهین شهر اظهار داشت: زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقاداتی به تیم مطرح می‌شود که بخش مهمی از آنها حاصل ناآگاهی از شرایطی است که تیم در آن قرار دارد و فشارهایی که تیم متحمل می‌شود.

وی افزود: زمانی که در کادر تیم تغییر و تحول رخ داد قصد نداشتم مسئولیت تیم را بپذیریم زیرا تیم سوهان محمد سیما از نظر روانی وضعیت مناسبی نداشت و چند محروم و مصدوم داشت که این شرایط هنوز هم وجود دارد و از همه مهم‌تر، ما دشوارترین مسابقات را در پیش رو داشته و داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم گفت: ما باید با حریفانی بازی می‌کردیم که اغلب آنها در جدول از ما بالاتر بودند. مدیریت باشگاه از من درخواست کرد که این سمت را بپذیرم آن هم در شرایطی که بودجه‌ای وجود نداشت و گزینه دیگری هم که از تیم شناخت داشته باشد پیش روی باشگاه نبود و با اطمینان می گویم که هیچ فرد عاقلی این مسئولیت را نمی‌پذیرفت اما نخواستم که تیم را تنها بگذارم و کار سخت‌تر شود.

غیاثی بیان داشت: اگر کسی از روی عناد از تیم انتقاد نکند می‌تواند درک کند که ما در چه شرایطی کار را ادامه می‌دهیم و در لیگ حضور داریم. در بازی با شاهین شهر ۵ بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم و در نهایت با یک گل اختلاف بازنده شدیم. از انتقادات فنی استقبال می‌کنم زیرا چیزی به داشته‌های ما اضافه می‌کند اما باید بپذیریم که شرایط ما قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست.

وی عنوان کرد: دست ما خالی است و این تیم نیاز به حمایت دارد. گوشه‌ای نشستن و قضاوت کردن، آسان‌ترین کار ممکن است. در بازی شاهین شهر، جعفر نجفی، محمد کوهستانی و اصغر احمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و علیرضا وفایی با ۳ آمپول و سرم چند دقیقه بازی کرد. ما از هر نظر تحت فشار هستیم و بازیکنان ما غیرت به خرج می‌دهند.

کد خبر 4809931

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند قزوین تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی 9 دی شیراز گرگان بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که رسانه‌های عبری زبان مدعی‌اند که در صورت آزادسازی اسرای صهیونیستی از سوی حماس در نوار غزه، سران تل آویو آماده بازنگری در حمله زمینی به شهر رفح هستند، مقامات حماس با رد ادعاهای اشغالگران، پیشنهاد صهیونیست‌ها را عاری از واقعیت و «نمایشی» خواندند و آن را کارت بازی اشغالگران در فشار علیه گروه‌های مقاومت توصیف کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که صهیونیست‌ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

عضو حماس با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

این مقام حماس همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

کد خبر 6089420

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش