Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل استاندارد تهران: خطوط تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک و تله کابین آبعلی به علت نداشتن مجوز استاندارد، پلمپ شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، مدیرکل استاندارد استان تهران با اعلام پلمب خطوط تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک و تله کابین پیست آبعلی گفت: بهره‌برداران این خطوط پلمب شده، اجازه بهره‌برداری از این تجهیزات را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودرضا طاهری گفت: کابل‌راه‌های فوق از چهار سال پیش، به علت نداشتن مجوز استاندارد، از سوی این اداره‌کل پلمب‌اند و هنوز اقدامات مسئولان این پیست‌ها، برای استانداردسازی تجهیزاتشان، به نتیجه نرسیده‌ است.
وی با اشاره بر اجباری بودن استاندارد کابل‌راه‌ها، بر تدوین 23 استاندارد ملی اجباری برای این تجهیزات تاکید کرد و گفت: همزمان با آغاز فصل سرما و افزایش استفاده از این تجهیزات، به شهروندان توصیه می‌شود، حتما به استاندارد بودن کابل‌راه‌ها دقت و از بهره‌برداران مطالبه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لزوم استاندارد تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟