Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل مسکن مهر یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر است و باید تلاش شود که تا پایان سال پرونده مسکن مهر بسته شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۹۹ هیچ واحد مسکن مهر بلاتکلیفی وجود نداشته باشد خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای رفع مشکلات مسکن برازجان در حوزه آب و فاضلاب تخصیص یابد و مشکلات این بخش حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات ملی برای پرداخت تعهدات سازمان‌ها و شرکت‌ها تصریح کرد: برای تعیین تکلیف پروژه مسکن ۳۶ واحدی خورموج باید یک نشست برگزار شود و راهکارهای لازم اتخاذ و مشکل مردم رفع شود.

وی از پیگیری احداث چهار هزار واحد مسکن در سیراف خبر داد و اضافه کرد: پیگیری لازم در ارتباط با ۲۵۰ واحد مسکن در چغادک، بنک و خورموج نیز انجام شود.

گراوند خواستار اعلام اراضی دستگاه‌های دولتی برای تأمین مسکن کارکنان شد و ادامه داد: تلاش شود مسکن مورد نیاز برای اقشار مختلف به‌ویژه کارگران و کارکنان باید فراهم شود و همه دستگاه‌های اجرایی لازم است در این زمینه همکاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای واگذاری ۱۰۵ هکتار زمین پایگاه دریایی به اراضی عمومی بوشهر تصریح کرد: متقاضیان پروژه مسکن مهر افراد کم بضاعت، محروم و کم برخوردار هستند که باید برای رفع مشکل آنها تلاش بیشتری شود.

کد خبر 4810264

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر مسکن مهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد قزوین تعطیلی مدارس 9 دی انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز گرگان بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن