Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران نوزدهمین دوره لیگ برتر را با استراماچونی آغاز کرد. آبی پوشان ابتدا نتایج دل چسبی کسب نکردند، اما رفته رفته بهتر شدند و خود را به صدر جدول برسانند.

پس از صدرنشینی استقلال در لیگ مربی ایتالیایی این تیم بنا به دلایلی حاضر نشده با آبی‌ها ادامه دهد و جمع استقلالی‌ها جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود مدیران استقلال در تلاش برای بازگرداندن او هستند و به همین منظور جلسه‌ای را با مدیربرنامه‌های این مربی در قطر تدارک دیده اند و باید دید آیا می‌توانند او را راضی به بازگشت کنند یا سراغ گزینه‌های بعدی خواهند رفت.

به نظر شما با توجه به شرایط موجود مربی خارجی برای استقلالی ها بهتر است یا مربی داخلی؟

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می توانید نظر های خود را برای ما ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: نیمکت‌های لرزان؛ از ویسی و بگوویچ تا منصوریان و کمالوند/ سرنوشت نامعلوم مربیان لیگ برتری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه میلان قهرمانی این فصل را به ‏دشمن همشهری‌اش اینتر واگذار کرد در ایتالیا شکی باقی نمانده که ‏دوران حضور استفانو پیولی روی نیمکت روسونری به محض شروع ‏تابستان به پایان خواهد رسید. ‏

حالا که به نظر می‌رسد ترک سن‌سیرو توسط پیولی را باید قطعی ‏دانست مدیران میلان تلاش برای پیدا کردن جانشین او را آغاز ‏کرده‌اند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی اعلام کرد در ‏میلان فهرستی پنج نفره از گزینه‌های جانشینی پیولی تهیه شده ولی ‏مدیران ارشد باشگاه از بین این گزینه‌ها یک نفر را ترجیح می‌دهند: ‏روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون.

گاتزتا می‌گوید تنها نگرانی فعلی مدیران میلان برای ورود رسمی به ‏مذاکره با برایتون این است که روسونری نگران است از نظر مالی برای ‏به خدمت گرفتن دی‌زربی دچار مشکل شود. ‏

ماجرا از این قرار است که در قرارداد دی‌زربی با برایتون بند فسخ ‏پانزده میلیون یورویی گنجانده شده و او تا ژوئن 2026 با باشگاه ‏انگلیسی قرارداد دارد.

 در گذشته شایعاتی درباره تمایل میلان به استخدام خولن لوپتگی، ‏سرمربی سابق رئال، سویا و وولوز مطرح شد اما اعتراض گسترده ‏هواداران باعث شد مدیران این گزارش‌ها را تکذیب کرده و از خیر ‏لوپتگی بگذرند. ‏

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال