Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:18:59 GMT

امضای تفاهم نامه همکاری

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۵۹۷

امضای تفاهم نامه همکاری

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فرصت بزرگی در زمینه انتقال دانش در استان می‌باشد و در همه زمینه‌هایی که امکان همکاری با بخش‌های تولیدی و صنایع داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیش از ۴۰۰ عضو هیات علمی و تخصص در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و حو. زه‌های علوم اجتماعی، علوم انسانی، روان شناسی، حقوق و سایر حوزه‌ها نقش ممتازی در توسعه استان زنجان می‌تواند ایجاد کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه در تعامل با بخش‌های اجرایی و تولیدی کشور اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر سیاست‌های جدید این دانشگاه در تعامل جدی با حوزه‌های اجرایی و تولیدی است.

او تاکید کرد: بستر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با توجه به سیاست‌های ابلاغی برای همکاری و انتقال دانش فناوری به بخش‌های تولیدی و صنعتی و سایر حوزه‌ها مهیا می‌باشد.
 علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان نیز در این نشست بر آمادگی این نهاد برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: آماده همکاری و تعامل در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال با دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هستیم.   در این نشست  پس از بررسی زمینه‌های مشترک همکاری در زمینه انتقال دانش و فناوری و روش‌های بهبود تولید، تفاهم نامه همکاری به امضای روسای این دو نهاد رسید.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

علی نوری اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیات‌های تجاری معرفی کردند.

وی ادامه داد: در مدت برپایی نمایشگاه، تفاهم نامه همکاری اقتصادی با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، ایران و روسیه در حوزه آبزیان و صادرات انواع آبمیوه و دلستر منعقد شد.

نوری بیان کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی و منعقد شده بین کردستان و اتاق مشترک ایران و ارمنستان در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و معرفی ظرفیت‌های پتروشیمی با محوریت صادرات است.

وی اظهار کرد: با اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت هم در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و صنایع دستی استان و مصالح ساختمانی و بخش معدن تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی منعقد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدار‌هایی داشتیم و در آن به بیان نیاز‌ها و مطالبات و استعداد‌های استان پرداختیم.

استاندار کردستان هم در سومین روز از برپایی نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴ تهران به همراه هیاتی از مدیران استان از این نمایشگاه بازدید کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا بود.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است