Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:46:42 GMT

مهدیخانی؛ از حمله به دفاع (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۶۰۲

مهدی مهدیخانی که در تیم ملی جوانان وینگر بود در تیم امید در نقش هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و یکی از هافبک دفاعی های تیم امید در بازی های رسمی خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، قرار است تیم امید در بازی های رسمی با سیستم 1-3-2-4 بازی کند و مهدی مهدیخانی یکی از دو هافبک دفاعی تیم امید در کنار امید نورافکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تغییر پست مهدی مهدیخانی از وینگر راست یا چپ به هافبک دفاعی توسط کرانچار مربی پیشین تیم امید صورت گرفت. کرانچار بر این باور بود مهدیخانی با توجه به قدرت بدنی خوبی که دارد و هم چنین قدرت حمل توپ می تواند تبدیل به یکی از هافبک دفاعی خوب فوتبال ایران شود که حمید استیلی از این تصمیم دفاع کرده و قصد دارد همانند کرانچار به مهدیخانی در پست هافبک دفاعی بازی دهد. جالب اینکه مهدیخانی که در تیم نیروی زمینی چهره شد و توسط امیر حسین پیروانی به تیم ملی جوانان دعوت شد این تصمیم را برتابیده در حالی که در تیم باشگاهی اش در پست دیگری به میدان می رود. 

 

مهدیخانی پیش از این در تیم شهر خودرو هم در پست وینگر به میدان می رفته و در چند بازی زننده گل های حساسی برای تیم مشهدی بود. او توسط رضا مهاجری به بازی در تیم شهر خودرو دعوت شد.

 

واراژدین کرواسی تیم امید ایران مهدی مهدی خانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واراژدین کرواسی تیم امید ایران مهدی مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!