Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:04:22 GMT

نیمکت داغ ذوب آهن به چیرو فرارا می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۷۸۱

نیمکت داغ ذوب آهن به چیرو فرارا می‌رسد؟

مسئولان باشگاه ذوب آهن یک گزینه ایتالیایی را برای نیمکت سرمربیگری تیم خود در نظر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ برتر نوزدهم که نیم فصل از آن سپری شده، اکثر تیم ها سرمربیان ابتدای فصل خود را حفظ کرده‌اند و 5 سرمربی از تیم های خود جدا شدند. به جز آندره آ استراماچونی که هنوز تکلیف مشخصی ندارد، مصطفی دنیزلی از تراکتور، علیرضا منصوریان از ذوب آهن، عبدالله ویسی از شاهین، فراز کمالوند از پارس و وینکو بگوویچ از گل گهر جدا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین تراکتور، شاهین، گل گهر و پارس سرمربیان جدید خود را مشخص کرده اند اما تکلیف باشگاه ذوب آهن کماکان نامعلوم است. علیرضا منصوریان بعد از نتایج ضعیفی که با این تیم گرفت، از مسئولان باشگاه اولتیماتومی دریافت کرد و ملزم به کسب 10 امتیاز از 5 بازی پایانی نیم فصل شد.

 

اما پنج هفته آخر نیم فصل با 8 امتیاز برای ذوب آهن به اتمام رسید و سرانجام بعد از یک جلسه، کار علیمنصور با ذوبی ها خاتمه یافت. منصوریان که اواسط فصل قبل به ذوب آهن آمده بود، پس از حدود یک سال همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد.

 

حالا مدیران ذوب آهن در تلاش هستند جای منصوریان را با بهترین گزینه ممکن پر کنند. مهدی تارتار جدی ترین گزینه این باشگاه بود که توافق برای حضورش در اصفهان حاصل نشد. چند گزینه داخلی دیگر هم در لیست ذوبی ها بودند که پیشرفتی در مذاکراتشان برای پیوستن به این تیم صورت نگرفته است.

 

 

بعد از بررسی گزینه های ایرانی، حالا شنیده می شود یک سرمربی ایتالیایی مدنظر مسئولان ذوب آهن قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی برای حضور وی در ایران و تیم ذوب آهن صورت گرفته است. چیرو فرارا، ستاره پیشین تیم های ناپولی و یوونتوس فردی است که ذوبی ها به دنبال او هستند و می خواهند در صورت امکان او را در نیم فصل دوم روی نیمکت داشته باشند.

 

فرارا از سال 2005 کار مربیگری را به عنوان دستیار در تیم ملی ایتالیا شروع کرد و مدتی در تیم یوونتوس هم سرمربی شد. هدایت تیم های زیر 21 سال ایتالیا و تیم اصلی سمپدوریا نیز شغل های بعدی او بود. سرانجام آخرین تجربه سرمربیگری فرارا در تیم وو هان چین بود.

 

لازم به ذکر است که باشگاه ذوب آهن هنوز مراحل فسخ قرارداد با منصوریان را به طور کامل انجام نداده است. در واقع چون منصوریان قرارداد سنگینی داشته و باید برای فسخ پول نسبتا زیادی دریافت کند، ذوبی ها هنوز این کار را انجام نداده اند و داستان منصوریان با ذوب هنوز به صورت رسمی تمام نشده، هر چند که او به احتمال فراوان همین روزها از این تیم جدا می شود.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره