Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فرمانده انتظامی مراغه از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده خودروی سمند روی داد ۲ نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع تصادف، ماموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه،  یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی واژگون شده پژو پارس و حاضران در محل برخورد کرده بود.

اللهوردیان در تشریح این حادثه اضافه کرد: در پی واژگون شدن یک دستگاه پژو پارس، پنج نفر در حال کمک به راننده این خودرو بودند که خودروی عبوری سمند به علت لغزنده بودن مسیر و سرعت بالا، از جاده منحرف و ضمن واژگون شدن با این افراد و خودروی متوقف شده برخورد کرده و منجر به وقوع این حادثه مرگبار شد.

وی گفت: در این تصادف، ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند و چهار نفر نیز در حال حاضر تحت درمان قرار دارند.

وی افزود: براساس نظر کارشناسی پلیس راه، علت حادثه عدم توانایی راننده سمند در کنترل خودرو در جاده لغزنده و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و لغزنده بودن جاده ها، به رانندگان توصیه می شود علاوه بر توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودروی سواری فرمانده انتظامی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت