Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:42:00 GMT

دستگیری باند سارقان تحت پوشش مسافر کش در همدان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۸۸۷

دستگیری باند سارقان تحت پوشش مسافر کش در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا زارعی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوایل امسال شخصی به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پیکان به مقصد یکی از شهرستان‌های غربی شده که پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داده و با همدستش که در صندلی عقب خودرو بوده با قمه و چاقو به وی حمله ور شده و تمام اموال از جمله پول نقد، مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی وی را سرقت کرده و از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شکایت مالباخته و با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، متهمان که ۲ نفر بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی، علاوه بر سرقت فوق به یک فقره سرقت به عنف دیگر با همین شیوه و شگرد اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بابیان اینکه مردم برای تردد و مسافرت باید از خودروهای عمومی زرد رنگ و یا آژانس‌های مسافرتی استفاده کنند، گفت: در غیر این صورت باید مشخصات خودرو و راننده را یادداشت و به یکی از آشنایان خود اعلام کنند.

کشف ۶۵ طاقه پارچه قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان همچنین از کشف ۶۵ طاقه پارچه به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سواری در حد فاصل جاده ملایر به سمت ابتدای شهر همدان در حال حرکت بوده و حامل کالای قاچاق است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از استقرار مأموران در چهار راه بابک این خودرو شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن ۶۵ طاقه پارچه خارجی به متراژ ۹۷۵ متر کشف و در خصوص متهم پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: قاچاق کالا آسیب‌های جدی به زیر ساخت‌های تولیدی وارد می‌کند و نیروی انتظامی با همکاری مردم با این معضل شوم مبارزه می‌کند.

کد خبر 4810310

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان دستگيري سارق متجاوز به عنف بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد قزوین تعطیلی مدارس 9 دی انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز گرگان بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان

به گزارش قدس آنلاین، سردار ‌علی آزادی‌ در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی  قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس  آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی  ۲ قبضه سلاح  جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی  اعلام کرد، افزود: متهم  به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان