Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@10:18:51 GMT

پاتوسی در یک قدمی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۸۰۹۱

پاتوسی در یک قدمی پرسپولیس

رویداد۲۴ مسئولان پرسپولیس با آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته استقلال که اکنون در بنی‌یاس توپ می‌زند وارد مذاکره شدند. با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه پرسپولیس، یکی از هواداران متمول این تیم در امارات قبول کرد که مبلغ لازم برای انتقال این بازیکن به صورت قرضی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد و حتی پاتوسی هم اعلام کرد که مبلغ رضایتنامه‌اش برای جدایی از بنی یاس را شخصا به باشگاه پرداخت خواهد کرد!

گفته می‌شود که پاتوسی جواب مثبت داده و حتی با پافشاری مسئولان پرسپولیس، حتی قرارداد مربوطه هم تنظیم شد و قرار بوده نماینده باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه‌های پاتوسی به امارات سفر کرده و قرارداد را نهایی کنند، اما در دقیقه ۹۰ و پس از تماس‌هایی که با محمدحسن انصاری فرد گرفته می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس از این انتقال پشیمان می‌شود و قید جذب این بازیکن را می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیاندا پاتوسی مهره تاثیرگذار و ستاره فصل گذشته استقلال بود که هواداران آبی پس از جدایی این بازیکن از استقلال، هنوز از مدیران وقت دلخور هستند. در روز‌هایی که قرار بود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود او هم به واسطه چند هفته‌ای که با پاتوسی در استقلال کار کرده بود از مدیران باشگاه استقلال خواسته بود تا به دنبال جذب دوباره پاتوسی بروند.

بیشتر بخوانید: پاتوسی در مسیر بازگشت به استقلال؟

در همین حال امروز خبر آمد که فولاد مبارکه سپاهان هم برای جذب پاتوسی اقدام کرده است و ظاهرا باشگاه سپاهان هم به دنبال این است تا پاتوسی بازیکن بن یاس امارات را به خدمت بگیرد. پاتوسی نیم فصل خوبی را در بنی یاس امارات نداشت و به این خاطر به دنبال بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. البته پاتوسی در بنی یاس از نظر بدنی آماده نشان نداد و کمی هم اضافه وزن دارد و شاید به همین دلیل است که بنی یاس هم حاضر شده او را آزاد کند. البته قرارداد پاتوسی، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و باید دید باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، او را به صورت قرضی به تیم جدیدش می‌دهد یا اینکه او را آزاد می‌کند. بر اساس آخرین شنیده ها، باشگاه سپاهان قصد دارد به زودی انتقال پاتوسی را نهایی کند تا دیگر مدعیان لیگ خواهان جذب وی نشوند.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000ppa خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آیاندا پاتوسی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود