Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین نعمت الهی هدایت است گفت: حواشی نباید اصل رسالت روحانیون را تحت الشعاع قرار دهد. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با روحانیون طرح هدایت بیرجند اظهار داشت: وقتی مدال مجموعه هدایت را به اسم روحانیون رقم زدند دیگر باید همه حواشی را کنار بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یک سری از مسائل، مسائل اصلی و یک سری دیگر از مسائل، حاشیه‌ای هستند بیان کرد: مسائل اصلی همان رسالتی است که شما روحانیون دارید که با هیچ چیز قابل معامله نیست و اجرش را نیز تنها خدا می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی و شکست در دو جا مطرح می‌شود گفت: یکی در آنچه که پیروزی و شکست در ذات آن عنصر قرار دارد و دیگری عنوانش در غلبه‌های ظاهری است.

رسالت روحانیون عمق دادن مراسم اربعین استبجنورد| رسالت روحانیون در بیانیه گام دوم انقلاب ترویج معنویت و اخلاق است

عبادی با بیان اینکه اگر انسان توفیقی پیدا کند و بار عناصر شکست ناپذیر را در خود حاصل کند شکست ناپذیر می‌شود ادامه داد: در مقایسه علم با جهل مشخصا علم پیروز است و اگر تمام دنیا را ابوجهل‌ها پر کنند هیچوقت نمی‌توانند امام صادق(ع) را شکست دهند حتی اگر امام صادق(ع) در تنگنایی تحت نظر باشد.

وی با بیان اینکه علم هیچگاه شکست نمی‌خورد تصریح کرد: بر یک عالم می‌شود غلبه کرد و وی را به زندان انداخت اما تا زمانی که متکی بر علم باشد نمی‌توان وی را شکست داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر چنانچه یک انسان بتواند به معنی حقیقی خودش را با علم، عدل و عقل بسازد، آن زمان شکست ناپذیر می‌شود در این راستا رسالت اصلی و جایگاه اصلی شما این است.

عبادی افزود: شما بر اساس مسئولیت‌های شخصی، خانوادگی فردی و جمعی، دارای مسائل حاشیه‌ای هستید اما توجه داشته باشید که مسائل حاشیه‌ای هیچوقت نباید بر روی اندیشه شما تأثیرگذار باشد.

طهارت نفس باعث می‌شود که سخن گوینده بر مخاطب تأثیرگذار باشد

وی با بیان اینکه طهارت نفس باعث می‌شود که سخن گوینده بر مخاطب تأثیرگذار باشد گفت: امروز بحث جامعه ایران نیست بلکه بحث جامعه بشریت است که در این راستا باید خود را برای نجات دنیا آماده کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنقدر جهل، بداخلاقی، کفر و ظلم گسترش پیدا کرده که خود بشر دارد خود را از پای در می‌آورد و دلیلش کمبود محتوای رسالت انبیا است.

عبادی بیان کرد: نزدیک به یک سال است که جلیقه زردهای فرانسه در صحنه میدانی حضور دارند و اخیرا در ایام کریسمس گسترده شده و این در حالی است که وضعیت آلمان و انگلیس و آمریکا بدتر از فرانسه است.

وی گفت: دور از نظر نخواهد بود که شرایط دنیا کلاً عوض شود و آن عطش عدالت خواهی اوضاع را دگرگون کند، پس خود را آماده و مجهز کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اینکه دشمنان و مستکبرین کارهای دیوانگی انجام می‌دهند و جنون آمیز عمل می‌کنند به جهت این است که تحلیل‌های سیاسی خود را باور و درست می‌پندارند و می‌فهمند که دارند به پایان خط می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که تا پای جان ایستادگی کنند می‌توانند جامعه را هدایت کنند گفت: قطعا سخن‌هایی که از قلب برخیزد، بر قلب‌های آماده می‌نشیند پس هدایت یک انسان ارزش یک عالم را دارد و به همان اندازه‌ای که رسالت شما اهمیت دارد به همان اندازه مسئولینی که مقدمات در دستشان قرار دارد باید به آن اهمیت دهند.

لزوم توجه به بصیرت در انتخابات

امام جمعه بیرجند همچنین در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه 9 دی به عنوان روز بصیرت و بیعت با امامت مطرح است اظهار داشت: در بسیاری از اوقات می‌بینیم سکوت باعث خراب شدن کارها می‌شود و شما جوانان مصداق دانشجوی متعهد هستید و یک دانشجوی متعهد به عنوان موذن جامعه محسوب می‌شود و در زمینه مسائلی که جز واجبات جامعه است دانشجوی متعهد حرف برای گفتن دارد.

عبادی در زمینه بودجه بیان کرد: برخی از شخصیت‌های آگاه و مدافع در کمیسیون تلفیق فریاد کشیده‌اند اما از این کمیسیون پشت سر گذاشته شد و به صحن علنی خواهد رفت ما نیز اعلام خواهیم کرد که مجمع نمایندگان مجلس استان به دفاع بپردازند.

وی افزود: به صورت ریشه‌ای و علاج اصلی این است که به ملاک‌ها و زیرساخت‌های مجلس توجه داشته باشیم تا مجلس وکیل الدوله نباشد بلکه باید به مجلس وکیل المله تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: چه بودجه تصویب شود چه نشود بدانید که عمر زیادی از این مجلس باقی نمانده و در این فرصت باقی مانده برای تاسیس مجلس جدید باید با بصیرت به انتخاب نمایندگان بپردازیم و معیارها و ملاک‌های انتخاب اصلح را بیابیم.

بصیرت باید در حدی باشد که نقشه‌های دشمن را از همان ابتدا تا پایان بفهمیم

وی با بیان اینکه بصیرت باید در حدی باشد که نقشه‌های دشمن را از همان ابتدا تا پایان بفهمیم ادامه داد: در سال 88 حدود 8 ماه طول کشید که مردم حماسه 9 دی را بیافرینند و در سال 96 حدود 8 روز طول کشید تا مردم بابصیرت به میدان بیایند و این قانع کننده نیست چرا که ضایعاتی دادیم و باید همان ابتدا به نقشه دشمن پی ببریم و سریع وارد میدان شویم.

عبادی با تاکید بر اینکه داشتن بصیرت بسیار با ارزش است افزود: به برکت انقلاب اسلامی اختیارات به دست مردم افتاده و اکنون باید مردم ملاک‌ها و معیارهای خود را برای انتخاب نمایندگان مجلس تعیین کنند و در این راستا بصیرت بخرج دهند و قطعا در این صورت بسیاری از خسارات جبران خواهد شد.

باید یک جهادی توسط افراد آگاه‌ صورت بگیرد و نفع و ضرر احتمالی را به مردم بگویند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دولت نباید سرخود عمل کند بلکه باید در ریل مجلس حرکت داشته باشد و مجلس قدرت نظارت، تذکر و استیضاح دارد و می‌تواند دولت را در آنچه که منافع واقعی مردم است نگه دارد.

وی تاکید داشت: باید یک جهادی توسط افراد آگاه‌ صورت بگیرد و به دیگران اطلاع رسانی کنند و نفع و ضرر احتمالی را به مردم بگویند تا انتخابات مجلس به انتخابات شایسته نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود و 40 سال آزمون و خطا کافی است و تبلیغات دروغ و عوامل فریب باید جمع شود.

انتهای پیام/253/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است