Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مؤمنی، مهاجم سابق استقلال ، می‌گوید از طریق حسن تیموری خواهرزاده‌اش در ایتالیا تلاش کرده مشکل استراماچونی و آبی‌پوشان را حل کند. اخبار ورزشی- این گفت‌وگو را بخوانید. گویا تیموری خواهرزاده شما در ایتالیا برای جلب رضایت استراماچونی تلاش‌هایی صورت داده؟
خواهرزاده‌ام سال‌هاست در ایتالیا زندگی می‌کند و روابط فوتبالی خوبی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه قبل به من گفت اگر لازم شد برای حل مشکل مالی استراماچونی مذاکراتی را انجام می‌دهد. وقتی استراماچونی درباره پولش صحبت کرد من به آقای فتحی، مدیرعامل وقت استقلال، پیغام فرستادم که از طریق خواهرزاده‌ام و یکی از دوستان بانکی‌ام در ایتالیا به نام آقای عرب حاضرم مشکل را حل کنم. عرب گفت به صورت قانونی پول استراماچونی را به حسابش در ایتالیا واریز خواهیم کرد و اگر باشگاه پول دارد این کار را انجام می‌دهند، ولی فتحی مخالفت کرد و اجازه نداد همان زمان خیلی راحت پول استراماچونی قانونی پرداخت شود. چرا با وجود این که شما با ناراحتی آکادمی استقلال را ترک کردید، ولی باز هم حاضر شدید به این باشگاه کمک کنید؟
من به استقلال تعصب دارم نه به افراد و اشخاص. باید هم اگر کمکی می‌توانم برای باشگاه محبوبم انجام دهم. ما سال‌ها در استقلال زحمت کشیده‌ایم و عاشق هواداران خوب و خونگرم تیم هستیم. این وظیفه ماست که کمک کنیم و تیم را از شرایط بحرانی نجات بدهیم. ضمن این که شاید باور نکنید من حتی هنوز قراردادم با باشگاه استقلال را نگاه نکرده‌ام که بخواهم به خاطر پول، باشگاه را تهدید کنم. من ۴ ماه پیش از آکادمی رفتم، ولی هرگز نخواستم به خاطر قراردادم به تیم فشار بیاورم، چون خودم را مدیون و عاشق باشگاه استقلال می‌دانم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال محمد مومنی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # اینتر میلان ، سری آ ایتالیا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال