Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌ که بحث نماز جماعت در مدارس از اولویت‌های اجرایی آموزش است، گفت:‌ ائمه جماعات در مدارس، موتور تقویت روحیه معنویت بین دانش‌آموزان هستند که باید با حمایت دستگاه‌های متولی این ظرفیت به فعالیت‌های بیشتر تشویق شوند.

حجت الاسلام «علیرضا نجیمی» صبح امروز هشتم دیماه در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان یزد، اظهار کرد: تقویت روحیه انقلابی‌گری در دانش آموزان مهمترین رسالت اتحادیه انجمن اسلامی در مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حوزه‌های مشترک فعالیت بین اداره کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اشاره کرده و افزود: واکسینه کردن دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در برابر آسیب و هجمه‌های استکبار، از جمله مهمترین دغدغه این نهاد انقلابی در استان و کشور است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این که در فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در حوزه دانش آموزی باید بیشتر به بحث تقویت روحیه معنوی آنها توجه شود، گفت: معنویت همچون واکسنی نوجوانان و جوانان ما را در مقابل توطئه‌ها و حربه‌های دشمنان مقاوم خواهد کرد.

نجیمی استفاده از بستر معنوی حاکم در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان را فرصتی مناسب برای جذب و هدایت آنان در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: در استان یزد 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت مشغول به فعالیت هستند که باید در حوزه فعالیت‌های اتحادیه انجمن های دانش آموزی پیشگام باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های مشترک بین انجمن اسلامی دانش آموزان و اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با شناخت این ظرفیت ها فعالیت های مشترکی را در حوزه مرتبط تعریف کنیم.

وی اعزام گروه‌های تبلیغی و اهتمام به بحث نماز جماعت در مدارس را از اولویت های این اداره کل دانست و افزود: ائمه جماعات در مدارس موتور تقویت روحیه معنویت در بین دانش آموزان هستند که باید با حمایت دستگاه های متولی آنها را به فعالیت های بیشتر تشویق کنیم.

نجیمی از روحانیت به عنوان سرمایه اصلی این سازمان یاد کرد و گفت: به دنبال ایجاد یک جبهه در حوزه فعالیت های روحانیون هستیم به گونه‌ای که امور مردم هر محله توسط روحانی آن محله پیگری و حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد دانش آموزان نماز جماعت سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای