Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی بیانکوچلستی می گوید سیمونه اینزاگی انتظار دارد که او قهرمان و نقش اول تیمش باشد. 

طرفداری - لوییس آلبرتو، هافبک اسپانیایی لاتزیو، عنوان کرد که می خواهد همراه اسپانیا در رقابت های یورو 2020 شرکت کند. 

به گزارش Football.Italia، لوییس آلبرتو در گفت و گو با Marca، در خصوص وظایفی که در لاتزیو دارد صحبت کرد و از اهدافش برای آینده گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس آلبرتو اظهار داشت: 

ما لحظات خوبی را سپری می کنیم و می خواهیم همینگونه ادامه دهیم و در بالای جدول بمانیم. صحبت در مورد کسب اسکودتو برای ما هنوز زود است. ما قدم به قدم پیش می رویم. در حال حاضر صحبت در مورد قهرمانی در لیگ، تمرکز ما را بهم می زند. او حضور در جمع کاندیداهای قهرمانی و رقابت برای این مهم، رویایی بود که به حقیقت پیوسته است. 

هافبک اسپانیایی بیانکوچلستی، در این فصل فرم بسیار خوبی دارد و یکی از عوامل مهم موفقیت تیم اینزاگی در این روزهاست. لوییس آلبرتو در این فصل از رقابت های سری آ، 12 پاس گل را ثبت کرده است اما می گوید سیمونه اینزاگی، انتظار بیشتری از او دارد. هافبک 27 ساله لاتزیو گفت: 

اینزاگی در این فصل آزادی عمل و فضای بیشتری به من داده است و از من می خواهد که نقش اول و قهرمان تیم باشم. خوشبختانه تا اینجا وظایفم را به خوبی انجام داده ام و تیم نیز عملکرد خوبی داشته است. این اولین فصلی است که من در چنین سطح بالایی ظاهر می شوم. شوت های بیشتری میزنم، احساس بسیار خوبی دارم و مسئولیت های بیشتری را نیز قبول می کنم. راز پاس گل هایی که می دهم، ساعت ها تمرین و رابطه ای است که با هم تیمی هایم دارم. ذهن هم در این میان نقش بسیار مهمی دارد و با کنترل استرس، به شما این اجازه را می دهد که به طور واضح متوجه شوید که باید توپ را در بازی ها به کدام نقطه بفرستید. امیدوارم شرایط همینگونه ادامه پیدا کند. دوست دارم با اسپانیا در رقابت های یورو 2020 حاضر باشم اما این فقط به تصمیم من بستگی ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی

بولونیا برای اولین بار در 22 سال اخیر، حضور خود در یک تورنمنت اروپایی را قطعی کرد.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند