Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و اضافه کرد: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری» در نشست با اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات‌های متعددی برگزار شده که همواره با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است و در انتخابات دوم اسفندماه امسال نیز شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم خواهیم بود.

 

امام جمعه بوشهر برگزاری انتخابات قانونمند و سالم و منظم را یک ضرورت دانست و با تاکید بر لزوم رعایت امانت‌داری تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با امنیت نیازمند توجه به قانون است.

 

وی خواستار مراعات اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها برای فراهم ساختن زمینه انتخاباتی سالم و قانون‌مند شد و افزود: دشمنان همواره دنبال کمرنگ‌کردن میزان حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم با حضور پرشور خود دشمن را ناکام می‌کنند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و اضافه کرد: دیدار عمومی و چهره به چهره با مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها می‌شود.

 

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، مستمندان و سایر اقشار مردم ادامه داد: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمات ماندگاری را به مردم ارائه کنند افزود: استان بوشهر به توسعه زیرساختی در بخش‌های گوناگون نیاز دارد که باید مسئولان در این عرصه با روحیه و رویه جهادی تلاش کنند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه 9 دی طرح ملی فهما اصفهان خبرگزاری شبستان فهما اردبیل نماز جمعه گرامیداشت حماسه 9 دی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴