Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دشتابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تجمع دانشجویان پردیس عباسپور این دانشگاه گفت: صبح امروز دانشجویان پردیس عباسپور در اعتراض به مصوبه جدید معاونت آموزشی دانشگاه در ساختمان هشترودی مقابل واحد آموزش پردیس دست به تجمع زدند.

وی افزود: براساس مصوبه جدید دانشگاه دانشجویان ورودی ۹۷ به بعد در صورت حذف اضطراری، غیبت غیرموجه در کلاس و یا امتحان درس و عدم کسب نمره قبولی در هر درس، برای انتخاب مجدد همان درس موظف به پرداخت هزینه مربوطه طبقه مصوبه هیات امنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال صنفی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: قبلا به این صورت بود که در صورتی که دانشجو درسی را مردود می شد، بابت آن باید شهریه می پرداخت اما براساس مصوبه جدید آیتم های جدید برای گرفتن پول از دانشجویان اضافه شده است.

کد خبر 4810340 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه ها تجمع اعتراضی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان دانشگاه تهران منصور غلامی دانشگاه جامع علمی کاربردی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه های ایران سازمان سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا امروز مقابل دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا