Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نعمتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چاراویماق ( از توابع استان آذربایجان شرقی)  از کشف سلاح در آن شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 13:49 - 08 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۱۹۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمود نعمتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چاراویماق ( از توابع استان آذربایجان شرقی)  از کشف سلاح در آن شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اسلحه، تعداد ۱۲ قبضه انواع سلاح شکاری تک لول، دو لول، وینچستر لوله کوتاه و بلند از دو دستگاه خودرو در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واقع در حوزه قضایی چاراویماق کشف شد.

نعمتی افزود: در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر و با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

گفتنی است حسب اعلام یگان کاشف، سلاح‌های مکشوفه از همان انواعی هستند که در درگیری‌ها و اغتشاشات کشور به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: کشف و ضبط سلاح جنگی از یک منزل مسکونی در کرمانشاه

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان چاراویماق قاچاق مواد مخدر اغتشاشات اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی