Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به رشد مطلوب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) استان در لایحه بودجه سال آینده گفت: در بودجه سال آینده ۸۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای استان لحاظ شده که این میزان نسبت به بودجه امسال ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد رشد داشته است.

او میانگین رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور را ۲.۲ درصد اعلام وبیان کرد: این امر نشان از رشد بیش از چهار برابری اعتبارات استان در این بخش نسبت به میانگین کشوری دارد.

وفایی بیان کرد: از مجموع اعتبارات این بخش، ۱۹۵ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۵۴ میلیارد تومان مربوطه به اعتبارات سه درصد نفت و گاز، ۶۰.۸ میلیارد تومان آن مربوط به ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۹.۱ میلیارد تومان آن مربوط به طرح توسعه و تکمیل راه‌های روستایی، ۲۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات توازن استانی و ۲۴۹ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات توازن ملی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه سهم اعتبارات هزینه‌ای (جاری) استان در لایحه بودجه ۱۳۹۹ را نیز ۵۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : این سهم نهایی استان نیست و با مشخص شدن تکلیف ردیف‌های اعتباری در کمیسیون‌های مربوطه مجلس قطعا سهم استان از بودجه سال آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه سال 99 مدیریت و برنامه ریزی تملک دارایی اعتبارات هزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری