Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به مه گرفتگی و یخ زدگی صبح امروز در محور مواصلاتی اراک - قم، ۱۹ فقره تصادف در حدفاصل کیلومتر ۲۸ تا ۳۸ این محور مواصلاتی رخ داد.

وی با تکذیب زنجیره‌ای بودن این تصادفات گفت: ۱۳ تصادف رخ داده از نوع خسارتی و ۶ تصادف نیز جرحی بوده است که ۱۷ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد:۱۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی از سوی تیم‌های امدادی مورد درمان قرار گرفتند و ۶ نفر از آنان با توجه به شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان حضور تیم‌های امدادی و انتظامی از ساعت اولیه وقوع این حوادث برای خدمات رسانی به رانندگان خاطر نشان کرد: بنا بر آخرین استعلام انجام شده از مراکز درمانی، ۳ نفر از مصدومان تا کنون از مراکز درمانی ترخیص شده و ۳ نفر دیگر نیز تحت مداوا می‌باشند.

سرهنگ کهریزی با بیان تداوم مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک گفت: یخ زدگی سطح محورهای مواصلاتی استان رفع شده و لازم است رانندگان با احتیاط لازم در این مسیرها رانندگی کنند.

۴۷۲۳۲


  کد خبر 1336462

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس تصادفات رانندگی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فرزین رضازاده پنجشنبه شب در این زمینه افزود: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 6088766

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت