Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن جوانان شهرستان لنده طی بیانیه ‌ای با اشاره به اهمیت نهم دی ماه از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در مراسم بزرگداشتاین مهم دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، انجمن جوانان شهرستان لنده با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه 9دی و دعوت از عموم مردم شهرستان لنده جهت حضور در مراسم بزرگداشت این روز مهم  آورده است: حماسه شکوهمند نهم دی؛ « مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی » و روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران‌ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردگی امریکا حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست،همچنان که خلق حماسه نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان می‌خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نهم دی مقابله عاشورائیان با عاشوراستیزان بود، یوم الله نهم دی، تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن بود. در روز 9 دی، دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد. 

در این بیانیه با اشاره به حماسه 9 دی آمده است: آن حماسه عظیم و حضور ملی وحدت‌ بخش و امیدآفرین به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی(ع) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط آشوبگران و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند. 

در ادامه بیانیه آمده است: به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد، حماسه عاشورایی 9 دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌ انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره ‌های پیش‌ روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد. 

در پایان این بیانیه آمده: زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ ها، علل و عوامل، آثار، برکات ، پیام‌ ها و پیامد‌های آن ، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت ‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه ‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.
در پایان انجمن جوانان شهرستان لنده از تمامی اقشار مردم بخصوص جوانان این خطه دعوت بعمل می‌آورد که با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری پیمانی دوباره ببندند. 

انتهای پیام/۸۲۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس لنده ۹ دی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد