Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در این باره اظهار داشت: با توجه به مه گرفتگی و یخ زدگی صبح امروز در محور مواصلاتی اراک - قم، ۱۹ فقره تصادف در حد فاصل کیلومتر ۲۸ تا ۳۸ این محور مواصلاتی رخ داد.

وی با تکذیب زنجیره‌ای بودن این تصادفات گفت: تعداد ۱۳ تصادف رخ داده از نوع خسارتی و تعداد ۶ تصادف نیز جرحی بوده است که ۱۷ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۱۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی از سوی تیم‌های امدادی مورد درمان قرار گرفتند و ۶ نفر از آنان با توجه به شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان حضور تیم‌های امدادی و انتظامی از ساعت اولیه وقوع این حوادث برای خدمات رسانی به رانندگان خاطرنشان کرد: بنابر آخرین استعلام انجام شده از مراکز درمانی، ۳ نفر از مصدومان تا کنون از مراکز درمانی ترخیص شده و ۳ نفر دیگر نیز تحت مداوا می‌باشند.

کهریزی با بیان تداوم مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک گفت: یخ زدگی سطح محورهای مواصلاتی استان رفع شده و لازم است رانندگان با احتیاط لازم در این مسیرها رانندگی کنند.

کد خبر 4810396

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شهرکرد 9 دی تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز گرگان بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی سامانه بارشی اخیر شاهد بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تمام گشت‌های عملیاتی راه‌وترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورها مستقر و عملیات پایش و کنترل محورهای مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی و پاک‌سازی سطح جاده را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به لغزندگی محورها مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6095917

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان