Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:39:31 GMT

تیم جهانبخش به دنبال مهاجم روسی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۹۲۹۹

تیم جهانبخش به دنبال مهاجم روسی

باشگاه برایتون انگلیس به دنبال پدیده جوان فوتبال روسیه است. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه سان انگلیس، باشگاه برایتون به دنبال جذب فدور چالوف، مهاجم تیم زسکا مسکو در نقل‌وانتقال‌های ماه آینده میلادی است.

بر اساس این گزارش، گراهام پاتر، سرمربی تیم برایتون به دنبال جذب مهاجمی با قرارداد بلندمدت برای جایگزینی گلنا مورای 36 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این مهاجم کهنه‌کار برایتون تا پایان فصل جاری معتبر است.

برایتون که از علیرضا جهانبخش بهره‌مند است در پایان هفته بیستم لیگ برتر انگلیس رتبه چهاردهم جدول را با 23 امتیاز در اختیار دارد.

فدور چالوف تابستان گذشته نیز پیشنهاد رسمی 14 میلیون پوندی از تیم کریستال پالاس دریافت کرد که زسکا مسکو آن را نپذیرفت. بر اساس گزارش رسانه‌های روسی و انگلیسی چند تیم مطرح دیگر لیگ برتر نیز به دنبال جذب فدور چالوف هستند.

تمجید نشریه انگلیسی از جهانبخش

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس باشگاه فوتبال زسکا مسکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت