Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رابطه با انتخابات پیش رو سپاه گیلان دنبال جناح و حزبی نیست افزود: سپاه تنها در تلاش برای تبیین فرمایشات رهبر در راستای انتخابات و شناخت و معرفی فرد اصلح و در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سرهنگ امین یادگاری، سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۸دی ماه با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با بصیرت به معنای اشتباه نکردن در کار و هدف اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی درباره بصیرت می‌فرمایند: اگر همه تعاریفی که در خصوص بصیرت آورده شده را در یک جمع خلاصه کنیم میتوان گفت بصیرت یعنی وجود چشمان تیزبینی در انسان که بتواند پشت صحنه های مسائل پیچیده سیاسی را به خوبی تشخیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادگاری با بیان اینکه ایران یک کشور دینی است و امورات آن بر اساس دین است اذعان کرد: مردم، جامعه و مسئولین باید شناخت جامع و صحیحی از دین داشته باشند زیرا این شناخت مهم ترین عامل بصیرت است.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیر یاد خدا و آخرت در بصیرت اجتماعی افراد گفت: عبرت گیری و تبعیت از ولی زمانه از دیگر دلایل افزایش بصیرت در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هرجایی که از ولی و امام زمانه تبعیت نکردیم ضربه خوردیم ادامه داد: در طول تاریخ نمونه هایی بسیاری از کسانی است که به دلیل تبعیت نکردن از ولی زمانه خود ضربه خوردند، اما مردم ما همیشه گوش به فرمان ولی خود هستند و حتی در برخی موارد زودتر از فرمان رهبری حرکت می کنند‌.

یادگاری جهالت را از مهم ترین موانع بصیرت در مردم و مسئولین خواند و ابراز کرد: تلاش فرهنگی دشمن، فراموشی‌ و غفلت، و در آخر لجاجت از دیگر عواملی است که راه های بصیرت را می‌بندد؛ اینها کسانی هستند که راه بصیرت را می‌شناسند ولی تبعیت نمی‌کنند‌.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح‌ کرد: اگر عوامل بصیرت در جامعه زیاد شود جامعه به سمت رستگاری می‌رود و اگر موانع پای کار باشد جامعه به انحطاط می‌رود.

وی مهم ترین وظیفه سپاه و بسیج در قبال بصیرت افزایی در جامعه را تعمیق معنویت عنوان کرد و با بیان اینکه سپاهیان، بسیجیان و پاسداران ابتدا باید این معنویت را در خود نهادینه کنند گفت: تبعیت از ولی زمانه، بصیرت بخشی به جامعه، روحیه جهادی و دیگر شاخصه های انقلابی گری از وظایف سپاه است.

معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در رابطه با انتخابات پیش رو سپاه گیلان دنبال جناح و حزبی نیست افزود: سپاه تنها در تلاش برای تبیین فرمایشات رهبر در راستای انتخابات و شناخت و معرفی فرد اصلح و در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است.

یادگاری با بیان اینکه جوانان باید با مطالعه و عبرت گرفتن از تاریخ و انتخاب اصلح در همه زمینه ها حتی شورای دانش آموزی بصیرت افزایی کنند گفت: علاوه بر اینها باید مباحث روشنگری برای جوان تبیین شود تا آثار و فواید یک انتخاب همگانی و انتخاب نماینده اصلح مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات رهبری حضور پرشور در انتخابات است که با انجام آن از ولی زمانه خود تبعیت می‌کنیم گفت: اگر فواید انتخاب اصلح در جامعه ما و سایر استان ها برای جوانان آشکار شود شاهد انتخاباتی پر شورتر از قبل خواهیم بود.

یادگاری با بیان اینکه عمده مشکلات کشور در زمینه آموزش و فرهنگ است، گفت: تربیت صحیح، پایه آموزش مناسب اسلامی- ایرانی در آموزش و پرورش، ارتقای فرهنگ ازدواج، مسئولیت پذیری مدیران کشور بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی منجر به از میان رفتن بسیاری از مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس ۹۰ جزیره دارد که ۳۴ جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آن‌ها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می‌شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

به گزارش ایسنا، سردار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۱۱ اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد: ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ‌ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت‌های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه‌ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.

سردار راستی همچنین تصریح کرد: اشراف کامل هوایی، سطحی و زیرسطحی در خلیج فارس برقرار است و دوران گردن کشی گذشته برای ملت ایران طی شده است و این حوزه تمدنی متعلق به کشور‌های پیرامونی آن است و نباید اجازه دهند که مستکبران در این منطقه به بهانه‌های واهی جولان دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه با طرح این نکته که اقتدار و عظمت ملت ایران به حدی رسیده که دشمنان به دنبال ائتلاف سازی برای مهار این قدرت روز افزون هستند، خاطرنشان کرد: در همین مسیر ائتلاف سازی نیز شاهد شکست مفتضحانه دشمنان هستیم.

وی گفت: خلیج فارس، دریای صلح و دوستی و برادری است و این کانون انرژی در جهان نباید عرصه دخالت برخی بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشور‌های منطقه شود. این دریای گسترده، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را در کشور‌های پیرامونی خود جای داده و لذا اهمیت این منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار راستی با تقدیر از نخبگان و نوآوران کشورمان و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات خلیج فارس، این تلاش‌های ارزشمند را گامی در مسیر استقلال و عزت ایران اسلامی برشمرد و از بانیان این جشنواره قدردانی و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه نیز در سایه همکاری همدلانه با نخبگان و دانشگاهیان و مبتکران کشورمان در عرصه‌های مختلف، توانسته به سطح برتری از بازدارندگی در صیانت از منافع ملی کشورمان دست یابد و تداوم این راه نیز با بر همین پایه استوار است.

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس متعلق به همه ملت ایران و بستری امن برای همه ملت‌های منطقه است که می‌بایست با هم از آن بهره برده و خود، تعیین کننده موضوعات و مولفه‌های آن باشند.

دیگر خبرها

  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود