Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران گفت: برای اولین بار در کشور در طرح ضیاف رضوی ۶۰۰ نفر از بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان استان مازندران به مشهد مقدس اعزام شدند.
او افزود: استان مازندران پایلوت کشوری نخستین کاروان ضیافت رضوی شد و این را افتخاری برای مجموعه خود می‌داند، چرا که در سال‌های گذشته شاهد اقدامات بی سابقه و اثرگذاری در عرصه ارائه خدمات به بیمه شدگان این صندوق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: برای رفاه حال بیمه شدگان بیمه روستائیان و عشایر سامانه هوشمند پیامکی به صورت تعاملی دوطرفه فعال است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران افزود: بیمه شدگان برای دریافت شناسه حق بیمه و اطلاع از وضعیت بیمه‌ای و شرایط و مزایای صندوق و راهنمایی جهت ثبت نام و دفاتر بیمه می‌توانند با ارسال پیام کوتاه به سرشماره ۳۰۰۰۲۷ خدمات را دریافت کنند.
او با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار مازندرانی زیر پوشش بیمه روستایی عشایری قرار دارند، گفت: صندوق بیمه اجتماعی روستایی مازندران از سال ۸۳ تا کنون توانسته ۵۰ درصد از جامعه هدف خود را در مازندران زیر پوشش خود قرار دهد.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه روستائیان مشهد مقدس بیمه عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج