Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برای نخسیتن بار جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ یونس عزیزی با اشاره به جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» در استان کرمانشاه توضیح داد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار ادبی و هنری خود با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس را به سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور در استان واقع در خیابان شهید بهشتی و یا نواحی مقاومت بسیج در استان کرمانشاه تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی  افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سه بخش حرفه ای( شامل شعر، داستان، عکس حرفه ای، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، پویانمایی، نماهنگ، پوستر، فضای مجازی، نرم افزار و تحقیق و پژوهش)، بخش مردمی ( شامل متن ادبی، خاطره، دلنوشته و عکس تلفن همراه) و یا بخش ویژه (شامل عکس یادگاری، دلنوشته یادگاری، نامه یادگاری و فیلم ۶۰ ثانیه ای) برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهاین نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان خواست تا در این جشنواره شرکت کنند. برگزیدگان جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور در رده‌های سنی مختلف در مراسم اختتامیه جشنواره در بهمن ماه تقدیر خواهند شد و تمامی آثار دریافتی در جشنواره استانی به جشنواره ملی نیز ارجاع  خواهند شد.

عزیزی سپس هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را تلاش در جهت آشنایی آیندگان با فرهنگ دفاع مقدس عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نوع اقدامات بتواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار باشد. باید با زبان هنر نسل جوان و آیندگان را با آنچه در سال های دفاع مقدس رخ داده آشنا کنیم، زیرا این اقدام در تاثیرپذیری آنها برای دفاع از کیان ایران اسلامی موثر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ره آورد سرزمین نور راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین آزمون بر خط الگوهای برتر مشاوره مراکز آموزشی استان بوشهر خبر داد، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در مرحله استانی و به صورت آنلاین (برخط) و هماهنگ برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نخستین جشنواره الگوهای برتر مشاوره به استان‌ها، منظور انتخاب کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان، آزمون تئوری مذکور به منظور رقابت ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مرحله استانی به صورت هماهنگ و آنلاین برگزار شد.

وی افزود: جشنواره الگوهای برتر مشاوره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و امروز در بخش استانی ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزشی استان به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: نتیجه این آزمون در کنار شاخص‌های عملکردی و توسعه فردی، مشاوران برتر مراکز آموزشی استان‌ها را در مرحله اول تعیین خواهد کرد.

دراهکی اهداف برگزاری این جشنواره را، شناسایی مشاوران برتر مراکز آموزشی و بهره گیری از توانمندی آنان، تشکیل بانک اطلاعاتی از برترین شیوه‌های ارائه مشاوره به مهارت جویان، فرهنگ سازی، ارتقای جایگاه مشاوران در مراکز و تاکید بر نقش مشاوره در هدایت مهارت جویان، ایجاد انگیزه در مشاوران به منظور بهبود عملکرد با بهره گیری از توانایی‌های فردی استفاده از ظرفیت‌های موجود، کمک به بهبود فرآیند جذب و نگهداشت کارآموزان در مراکز آموزشی و انتقال تجارب و مستندسازی رویه‌های مؤثر و خلاقیت‌ها عنوان کرد.

دراهکی تصریح کرد: مرحله کشوری به صورت عملی برگزار خواهد شد و کارشناسان مشاوره که توانسته‌اند امتیاز کافی را برای حضور در مرحله نهایی کسب کنند با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان، کارشناس مشاوره برتر معرفی خواهند شد.

دراهکی گفت: در مرحله کشوری آزمون عملی با موضوعات؛ ارائه عملی مصاحبه مشاوره‌ای خلاقانه و ابتکاری، ارائه الگوی مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی به همراه نوآوری و ارائه طرح پژوهشی مرتبط با مشاوره برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته ملی مهارت، از برگزیدگان نهایی به عنوان مشاوران برتر ملی، با معرفی الگوی مشاوره برتر از ایشان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6098264

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند