Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:43:36 GMT

کرمان، میزبان وزیر نیرو

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۹۵۰۷

کرمان، میزبان وزیر نیرو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا اردکانیان  وزیرنیرو فردا به استان کرمان سفر می کند تا برخی پروژه های نیروگاهی را افتتاح کند.

افتتاح ۲ نیروگاه گازی کهربا انرژی و کیهان انرژی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۴ نفر از برنامه‌های سفر دکتر اردکانیان به شهرستان رفسنجان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازدید از پروژه‌ها و پیگیری و بررسی مشکلات حوزه برق و آب آشامیدنی و حل مشکلات مربوط به قانون ۲۷ و ۲۸ در دستور کار سفر وزیر به رفسنجان قرار دارد.

وزیر نیرو همچنین در سفر به استان کرمان به بخش ماهان از توابع شهر کرمان نیز سفر کرده و نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی نور ماهان که توسط بخش خصوصی با اعتبار ۱۲ میلیون یورو احداث شده را افتتاح خواهد کرد.

پایان بخش برنامه‌های سفر اردکانیان وزیر نیرو شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان به عنوان جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان کرمان خواهد بود و درپایان این جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخگو خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود