Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: 9 دی حماسه‌ای بزرگ و «نَه» بزرگ ملت ایران به گفتمان ضد دین غرب، ایادی آنها به عنوان فتنه‌گران و حاکی از ایمان مردم بود که موجب بصیرت آنان برای حضور در صحنه شد.

اسماعیل حشمتی مسئول بسیج دانشجویی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ۹ دی حماسه‌ای بزرگ و  «نَه» بزرگ ملت ایران به گفتمان ضد دین غرب، ایادی آنها به عنوان فتنه گران و حاکی از ایمان مردم بود که موجب بصیرت آنان برای حضور در صحنه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: هر جا شعار واحد و مشخص به علاوه ایمان و عمل در کنار هم قرار گیرند هیچ عاملی قادر به مقابله نیست و همانطور که امام راحل ( ره ) فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و شاید از این جهت رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی را شبیه حرکت مردم در اوایل انقلاب خواندند.

حشمتی تاکید کرد:‌ لذا ضروری است تا پاسداشت این حماسه نیز مانند حماسه 22 بهمن صورت گیرد. بررسی عمق شعارها و کالبد شکافی این حماسه که از مطالبات معظم له است و نباید مورد فراموشی قرار گیرد. چرا که این حماسه تجدید بیعتی چند باره با اسلام، رهبری و آرمانهای انقلاب بود  تا سیلی محکمی به صورت خام اندیشان غربی و اذناب داخلیشان که هنوز در پی ایجاد فتنه های گوناگون است نواخته شود و طنین آن تا همیشه در گوش همه کج اندیشان و معارضان نظام باقی بماند.

وی ضمن تاکید بر پاسداشت این روز اظهار داشت: می بایست خواص بی بصیرت بویژه روشنفکرنمایان را دعوت به بصیرت کرد، تا مبادا فریب سراب گفتمان شکست خورده و پوسیده لیبرال سرمایه داری غرب را خورده و بخواهند آن را به عنوان نسخه ای ناکارآمد وبرای حل مشکلات ملت هوشیار وبصیر ایران اسلامی بپیچند چرا که در این صورت مانند فتنه گران 88 برای همیشه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست چرا که آزموده را آزمودن خطاست. « إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دین حماسه استان تهران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت روز معلم، با هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، ایشان در این دیدار سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب را تبیین کردند.

در پی این دیدار موسسه تبیان با انتشار اینفوگرافیکی محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار را دسته‌بندی کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه