Web Analytics Made Easy - Statcounter

متئو رایان، دروازه بان استرالیایی برایتون، در توئیتی واکنش جالبی نسبت به گلزنی علیرضا جهانبخش و هم وطن خود یعنی آرون موی داشته است.

برایتون دیشب از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود و گراهام پاتر، سرمربی برایتون، برای اولین بار در فصل جدید از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی برایتون نیز پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد و گل اول برایتون را به شکلی زیبا به ثمر رساند تا برای اولین بار برای باشگاه انگلیسی گلزنی کرده باشد. همچنین دیگر گل برایتون مقابل بورنموث نیز توسط ستاره استارالیایی این تیم یعنی آرون موی به ثمر رسید. این استرالیایی نیز برای اولین بار برای برایتون گلزنی کرد. از سوی دیگر گلر استرالیایی برایتون نیز موفق به ثبت کلین شیت شد تا شبی خاطره انگیز برای آسیایی های این باشگاه رقم بخورد.

---

 

 

در همین رابطه دروازه بان استرالیایی برایتون واکنش جالبی نسبت به این موضوع داشت و در توئیتی نوشت: " نمی توانم راه بهتری برای پایان سال طلب کنم. پاداش بزرگی برای تلاش های ما. برای جهانبخش و آرون موی خوشحال هستم چرا که موفق شدند اولین گل خود را برای باشگاه به ثمر برسانند. نگاه ما این است که ابتدای سال جدید را مانند پایان امسال آغاز کنیم."

--- بیشتر بخوانید:

تمجید نشریه انگلیسی از جهانبخش؛ علیرضا پاسخ اعتماد پاتر را داد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!

کاپیتان دوم استقلال برای اولین بار در این فصل لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

به گزارش خبرورزشی، روزبه چشمی در سال‌های اخیر همیشه بعد از سید حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال بوده و البته که به خاطر پست بازیش در زمین در طول ۹۰ دقیقه بیشتر از حسینی نقش کاپیتان را بازی می‌کند.

چشمی که مثل حسینی ملی‌پوش ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بود، در این فصل و در ۲۴ بازی قبلی به خاطر حضور کامل حسینی هرگز موفق به بستن بازوبند کاپیتانی نشده بود.

وقتی کاپیتان اول استقلال به خاطر حواشی بعد از بازی با آلومینیوم در اراک یک جلسه محروم و بازی مقابل تراکتور را از دست داد، مشخص بود که در این مسابقه حساس چشمی وظیفه سنگین‌تری دارد.

او حالا به عنوان کاپیتان اول در یک بازی بزرگ و سرنوشت ساز برای صدرنشین باید حواسش به دروازه‌بان جوان تیم هم می‌بود، خالد آبادی که برای اولین بار در این فصل فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال مدافعان وقتی خیالشان از دروازه‌بان راحت باشد، راحت‌تر بازی می‌کنند. به عبارت عامیانه اگر مدافعان به دروازه‌بان تیمشان اعتماد داشته باشند، قدرت ریسک بالاتری دارند و راحت‌تر در بازی‌سازی شرکت می‌کنند برای گلزنی جلو می‌روند و نگرانی از بابت اشتباهات احتمالی ندارند.

اما وقتی یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه پشت سرشان باشد، ناخودآگاه احتیاط بیشتری در بازی دارند و همین موضوع کار روزبه چشمی را سخت‌تر کرده بود. به خصوص که او به عنوان کاپیتان باید به دروازه‌بان جوان تیمش که برای اولین بار در این فصل بازی می‌کرد، روحیه و اعتماد به نفس هم می‌داد.

چشمی در این مسابقه به خوبی از عهده وظایف کاپیتانی برآمد. اگرچه در لحظاتی مجبور می‌شد بیشتر از فریاد و قدرت گلویش تا توان ساق‌ها و هوش رهبری خود استفاده کند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد