Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@17:05:08 GMT

کاپیتان سابق تیم ملی گزینه ایرانی استقلال

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۹۹۲۱

کاپیتان سابق تیم ملی گزینه ایرانی استقلال

در شرایطی که هواداران استقلال نگرانی اخبار مربوط به مذاکره با سرمربی ایتالیایی را پیگیری می کنند، جواد نکونام یکی از چهره هایی است که نامش بعنوان آلترناتیو مطرح شده است.

به گزارش جنوب نیوز، تیم استقلال مذاکرات با استراماچونی را با انتخاب علی خطیر از سر گرفته است تا این معاون سابق استقلال تهران که تاثیر زیادی در حضور این سرمربی در ابتدای فصل داشت، او را دوباره به عنوان مسئول حضور استراماچونی، سرمربی محبوب آبی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از منتفی‌شدن استراماچونی در مرحله قبل، نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی احتمالی بر سر زبان‌ها آمد اما وی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که به استقلال نمی رسد، طبق اعلام مدیران باشگاه در صورتی که استراماچونی نیاید، به سراغ دو گزینه داخلی خواهند رفت.

به نظر می‌رسد جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان  یکی از گزینه‌های تیم آبی پوش خواهد بود اما با توجه به قرارداد و تعهد وی به باشگاه فولادخوزستان بعید به نظر می‌رسد که چنین انتقالی انجام بشود و این مربی جوان را در نیم فصل دوم نیز در فولاد خوزستان ببینیم تا وی به هدف مهم سه ساله باشگاه فولاد برای کسب دوباره سهمیه و قهرمانی در لیگ ایران تحقق ببخشد.

فولادی‌ها برای رسیدن به موفقیت تصمیم به ثبات روی نیمکت خود دارند، تیم فولاد در چند فصل اخیر سرمربیان زیادی را تغییر داده و قطعا یکی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن قرمزهای اهوازی همین مورد بوده است.فولاد خوزستان در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته، قرمزهای اهواز در آخرین بازی نیم فصل اول خود عملکرد درخشانی در دیدار با صنعت نفت آبادان داشت و هواداران فولاد را به نیم‌فصل دوم امیدوارتر کرد.

البته در چنین شرایطی قطعا هواداران استقلال منتظر خبر بازگشت استراماچونی خواهند بود تا سرمربی محبوبشان  را بازهم روی نیمکت تیم خود ببینند.

منبع: ورزش سه

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

به گزارش مهر، بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903186

دیگر خبرها

  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی