Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نفت عراق اعلام کرد این کشور از تولید مازاد سایر میادین نفتی جنوب در بصره برای جبران تولید میدان نفتی ناصریه استفاده می کند و توقف فعالیتهای این میدان نفتی موقتی است. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت نفت عراق اعلام کرد متوقف شدن تولید از میدان نفتی ناصریه عراق توسط معترضان تاثیری بر صادرات و تولید این کشور نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این وزارتخانه طی بیانیه ای اعلام کرد عراق از تولید مازاد سایر میادین نفتی جنوب در بصره برای جبران تولید میدان نفتی ناصریه استفاده می کند و توقف فعالیتهای این میدان نفتی موقتی است.

 یک مدیر ارشد در شرکت نفت دولتی بصره گفت آنها می‌توانند تولید از میدان نفتی مجنون و سایر میادین نفتی کوچک را افزایش دهند.

  این اولین باری است که معترضان کل یک میدان نفتی را بسته اند. آنها قبلاً ورودی پالایشگاه ها و بنادر را بسته بودند.

هیچ شرکت خارجی در میدان نفتی ناصریه فعالیت نمی کند و گروه های دولتی عملیات های آن را کنترل می کنند.

 معترضان راههای منتهی به این میدان نفتی را بسته‌اند و کارگران نمی توانند وارد آن شوند، بنابراین تولید در این میدان نفتی که روزانه 80 تا 85 هزار بشکه  تولید دارد متوقف شده است.

 معترضان در روز شنبه وارد این میدان نفتی در جنوب عراق شدند و کارکنان را مجبور کردند برق را از ایستگاه کنترل قطع کنند و به این ترتیب فعالیت های این میدان متوقف شد.

توقف تولید از یک میدان نفتی عراق به دلیل اعتراضاتکاهش تولید نفت عراق برای تبعیت از توافق اوپک و متحدانش

 انتهای پیام/136

R7586/P/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا