Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منطقه وان و دریاچه معروفش برای بسیاری از کشور‌های همسایه‌ی ترکیه، به ویژه ایرانیان، مکانی مناسب برای تفریح به حساب می‌آید.

کسانی که تا به حال، حداقل یک بار، به وان سفر کرده‌اند، این منطقه را با زیبایی، سادگی و بکر بودنش به یاد می‌آورند. دریاچه وان هم که دیگر جای خود را دارد و مانند آهن‌ربایی قدرتمند همه را برای حمام آفتاب و استراحت و تفریح به طرف خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای چند روز اقامت در این منطقه، به ویژه ایرانیانی که از راه زمینی وارد ترکیه می‌شوند، وجود هتل‌های خوب و در دسترس، یکی از واجبات است. امروز قصد داریم که به معرفی تعدادی از هتل‌های معروف وان بپردازیم با ما در ادامه همراه باشید. برای مشاهده اطلاعات کامل هتل‌های وان کافیست اینجا را کلیک کنید.

هتل کرنر وان (Corner Hotel Van)

در همسایگی دریاچه وان و در کنار پارک جنگلی کومهوریت اورمانی (Cumhuriyet Ormani) قرار گرفته است. این هتل ایرانی‌ها خوب می‌شناسد و غذا‌ها و منو‌های متفاوتی ترتیب داده است که با ذائقه ایرانیان سازگار است. بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده ایرانی در این هتل مشغول به کار هستند و برای ارتباط گرفتن و سفارش دادن غذا‌های خود مشکلی نخواهید داشت. اتاق‌های راحت و مجهز به امکانات روز هتل کرنر، خیالتان را بابت اقامتی بی‌نظیر راحت می‌کند. استفاده از اینترنت، پارکینگ و صرف صبحانه در هتل کرنر رایگان است. این هتل تا موزه، دریاچه و تئاتر ملی وان کم‌تر از ۲۰ دقیقه فاصله دارد. رستوران شیک این هتل در زمان وعده‌های غذایی متفاوت، پذیرای مسافران هتل کرنر وان است.

هتل الیت وان

هتل الیت در مرکز شهر وان قرار گرفته است. از این هتل تا اماکن گردشگری شهر مانند تئاتر ملی وان و همچنین مجد جامع این شهر و دریاچه وان فاصله زیادی ندارد و شما به راحتی می‌توانید با انتخاب محل اقامت خود در هتل وان، به جاذبه‌های گردشگری این شهر دسترسی داشته باشید. هتل الیت دو رستوران دارد که هر دو رستوران، فهرستی متنوع از غذا‌های محلی ترکی و همچنین غذا‌های بین‌المللی دارد. هتل الیت استخر سرپوشیده و مجهزی دارد که شما می‌توانید در تمام فصول از آن استفاده کنید. در ضمن، دو بار مجزا هم در نزدیکی استخر هتل قرار دارند که تمام نوشیدنی‌های لازم برای میهمانان را فراهم می‌کنند. به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و با استفاده از سرویس رفت‌وبرگشت هتل، به فرودگاه شهر بروید و به موقع به پروازتان برسید. خدمات خانه‌داری در هتل الیت ۲۴ ساعته است و دیگر لازم نیست نگران پاکیزگی اتاق‌تان در این هتل باشید.

هتل دابل تری هیلتون وان

هتل دابل تری هیلتون به هتلی خانوادگی و دوستان معروف است. شاید شما بخواهید در هتلی اقامت داشته باشید که بیش‌تر با خانواده‌تان احساس راحتی کنید؛ در این صورت، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. دو رستوران مجزا در این هتل وجود دارد که بسته به هر ذائقه و سلیقه‌ای، پیشنهادی متفاوت را به مسافران هتل می‌دهد. هتل دابل هیلتون برای بسیاری خاطره ساز شده است؛ چرا که بسیاری از مسافران شب‌های پر از موسیقی هتل و کلوپ شبانه آن را فراموش نکرده‌اند. هر کدام از اتاق‌های متنوع این هتل، امکاناتی مانند مینی‌بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع هوا و تلویزیون LCD را برای مسافران در خود جا داده است. این هتل ۴ ستاره، یک مرکز خرید تجاری دارد که در طول ۲۴ ساعت فعال است و باب طبع کسانی‌ست که خرید را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهند. از هتل دابل تری هیلتون وان تا استادیوم آتاتورک، دریاچه، موزه و آبشار وان بین ۱۲ تا ۲۰ دقیقه فاصله است. شما می‌توانید براحتی با مراجعه به سایت زیر بلیط وان را آنلاین ببینید:

https://www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-وان/

هتل ماوی توانا وان

هتل ماوی توانا میان موزه و تئاتر ملی وان قرار گرفته است. البته این هتل با تمام جاذبه‌های گردشگری وان احاطه شده است. صبحانه برای مسافران هتل ماوی توانا رایگان است و همچنین می‌توانید از اینترنت پرسرعت هتل هم به رایگان استفاده کنید. این هتل ۴۳ اتاق دارد که همگی با امکاناتی مانند سرویس بهداشتی مجزا، تلویزیون LCD، خدمات خانه‌‎داری ۲۴ ساعته و سرویس مبلمان و تخت‌خواب تجهیز شده‌اند. هتل ماوی توانا برای کسانی هم که سیگار می‌کشند، اتاق سیگار در خود هتل تعبیه کرده است.

هتل کاسپین وان

هتل کاسپین برای مسافرانی ایده‌آل است که می‌خواهند به راحتی و با کمی پیاده‌روی، به اماکن گردشگری شهر وان برسند. از هتل کاسپین وان تا تئاتر ملی، دریاچه، مسجد بایزید و موزه وان، تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارید. هتل کاسپین در ۱۴ دقیقه‌ای فرودگاه وان قرار گرفته است. هتل کاسپین خدماتی مانند خانه‌داری ۲۴ ساعته و امکاناتی مانند اتاق‌های مجهز و متنوع، بار و اینترنت، صبحانه و پارکینگ رایگان را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل فوات وان

هتل فوات در شهر وان و در شرق آناتولی ترکیه قرار گرفته است. این هتل در میان زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر وان قرار گرفته است. هتل فوات هم رستوران دارد و هم بار؛ تمام آن‌چه که برای برآورده کردن نیاز‌های شما لازم است را هتل فراهم کرده است. هتل فوات در نزدیکی یکی از معتبرترین باشگاه‌های بدن‌سازی استان آناتولی قرار دارد که همین امر باعث شده بسیاری از ورزشکاران معروف ترکیه و جهان برای اقامت خود، هتل فوات را انتخاب کنند. کلوپ جذابی هم برای کودکان در هتل فوات ساخته شده است که می‌تواند ساعات طولانی، سر کودکان شما را حسابی گرم کند.

هتل توپراک وان

هتل توپراک در نزدیکی تئاتر ملی و موزه وان قرار گرفته است. این هتل در همسایگی مسجد جامع وان قرار دارد. هتل توپراک هم صبحانه و هم اینترنت رایگان را برای مسافران خود فراهم کرده است. هتل توپراک علاوه بر این‎که اتاق‌های متنوع و مجهزی برای برای میهمانان شهر وان فراهم کرده است بلکه با خدمات خانه‌داری ۲۴ ساعته، راحتی را برای اقامت مسافران و گردشگران شهر وان دوچندان کرده است.

هتل تامارا وان

هتل تامارا در شهر وان قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره با تمام امکانات ممکن مانند خشک‌شویی، رستوران و بار، آماده پذیرایی از مسافران شهر وان است. در حالی که اتاق‌های هتل تامارا، همگی مجهز به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و حمام و سرویس بهداشتی مجزا و تمام امکانات بهداشتی هستند، اما خانه‌داری ۲۴ ساعته هتل در تمام لحظات، کنار میهمانان هتل است و واحد اقامتی مسافران هتل را به بهترین شکل، پاکیزه و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. از هتل تامارا تا مسجد بایزید، موزه و مسجد جامع وان ۶ تا ۱۰ دقیقه فاصله دارید.

هتل ارا گلد

هتل ارا گلد در شهر وان قرار گرفته است. این هتل در چند قدمی مسجد جامع وان قرار دارد و منظره اتاق‌هایش به سمت بنای تاریخی مسجد جامع و مسجد بایزید است. هتل ارا گلد هم مانند دیگر هتل‌های وان، چیزی را برای راحتی و آسایش مسافران شهر وان کم نگذاشته است. هتل ارا گلد تنها ۹ دقیقه پیاده‌روی تا دریاچه وان، مسجد جامع، مسجد بایزید و تئاتر ملی شهر وان فاصله دارد. هتل ارا گلد کافی شاپ و قهوه‌خانه سنتی زیبایی در خود دارد. خانه‌داری ۲۴ ساعته در هتل ارا گلد برای تمام اتاق‌های هتل محیاست و شما بعد از برگشتن‌تان از یک گشت‌وگذار حسابی، به هتل برگردید و اتاق خود را پاکیزه و آماده تحویل بگیرید. امکانات اتاق‌های هتل ارا گلد فراتر از یک واحد اقامتی‌ست، اتاق‌ها در هتل ارا گلد هم سشوار دارند و هم میز توالت ویژه آرایش! سرویس و حمام بهداشتی هر کدام از اتاق‌ها با پیشرفته‌ترین وسایل بهداشتی تعبیه شده‌اند.

اگر مایلید تا در این فرصت باقی مانده از تعطیلات زمستانی و حضورتان در جشن کریسمس در منطقه زیبای آناتولیا و شهر وان لذت ببرید، جهت مشاهده تور‌های شهر وان اینجا را کلیک کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تور گردشگری تور ترکیه بازار خرید ترکیه شهر وان دریاچه وان رزرو هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم

زینب عباسی محبوب در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با مزایای چند فرزندی بیشتر است یا معایب آن گفت: چند فرزندی مزایای زیادی دارد اما معایب خاصی ندارد مگر اینکه مدیریت نشود و اگر مدیریت نشود چه تک فرزندی، چه بدون فرزند، چه چند فرزند بودن در هر صورت آسیب خودش را خواهد داشت اما مزایای چند فرزندی زیاد است.

وی با اشاره به چند مورد از مزایای چند فرزندی افزود: مسؤلیت پذیر بودن بچه‌ها، رشد شناختی، دلگرم بودن بچه‌ها به هم دیگر، دلگرم بودن پدر و مادر به بچه‌ها، گرم بودن محیط خانه و خانواده می‌توان اشاره کرد.

عباسی محبوب افزود: در بحث اقتصادی بسیاری از موارد که در حال حاضر برای ما دغدغه شده است مسائلی است که خود ما برای خودمان بزرگ کردیم یعنی نه در گذشته بوده و نه در حال حاضر خیلی مورد نیاز است در واقع ما بیشتر از آنکه خر ج داشته باشیم برج داریم، و مواردی است که خودمان برای خودمان بزرگ کردیم.

رفاه کامل برای بچه‌ها یک آسیب است

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل کم فرزند بودن خانواده یعنی وقتی خانواده‌ها کم فرزند باشند تمام همتشان را می‌گذارند که تمام شرایط را برای بچه‌ها آماده کنند و تمام شرایط رفاهی و اقتصادی را برای بچه‌ها آماده کنند افزود: طبق نظر روانشناسان حتی در دنیا به ضرر بچه‌ها است، اینکه بچه‌ها با رفاه کامل و با امکانات کامل بزرگ شوند اینکه بچه‌ها در بچگی باید با سختی‌ها آشنا باشند و این سختی‌ها باعث تکامل بچه‌ها، صبر بیشتر و ساخت روحیه بچه‌ها می‌شود، بچه‌ها با مسائل مختلفی در جامعه قرار می‌گیرند، آنچه که ما در جامعه با آن مواجه هستیم بحث نبود امکانات و اقتصاد به آن شکلی که مدنظر ما است نیست و ما بیشتر آنچه که در ذهن خود ساختیم و آن رفاهی که باید فراهم باشد و این یک موضوع برای بچه‌ها خود یک آسیب است و نگاه باید نگاه رزاق بودن خداوند باشد.

وی افزود: نگاه به رزاق بودن، نگاهی است که ما می‌توانیم قبول کنیم یا نکنیم، اگر قبول داریم، اگر نگاه توحیدی این آیه که خداوند رزاق است اگر آیات قرآن که خداوند بیشتر از ۷ آیه بیان کردند که حقوق شما را می‌دهم و اگر اینها را قبول کنیم هیچ جای صحبتی نیست.

عباسی محبوب در رابطه با اینکه دیگران اعم از اطرافیان، خانواده و همکاران درباره تعداد فرزندان چه نظری دارند نظرات مثبت و منفی چگونه است؟ تصریح کرد: در کل بنده شخصاً اینکه خیلی از اطرافیان در زندگی ام تأثیر بگذارند این شکلی نبوده همیشه روش زندگی ام این بوده که روش خودم را داشته باشم و مؤثر باشد و برای دیگران و بنده اهمیت نداشته، اکثر خانواده اطرافیان نظر مثبتی به خانواده چند فرزندی دارند و موضع مثبتی نسبت به خانواده‌های چند فرزندی دارند و به عینه هم مشاهده می‌کنند و خانواده و بچه‌های آنها بچه‌های موفقی هستند و دلایل زیادی برای چند فرزندی بودن دارند و نظرشان مثبت است.

تربیت فرزند مستلزم همکاری همسر است

وی با اشاره به جواب سوال اینکه برای تربیت درست فرزندان چه اقدامی داشتید؟ اظهار کرد: تربیت فرزند مستلزم این است که همسر همکاری کند و به تنهایی نمی‌شود، اگر ما خودمان را خوب تربیت کنیم تأثیر مثبتی هم روی بچه‌ها دارد و جدا از ما نیستند از لحاظ تربیتی انسان در هر شرایطی نیاز به تربیت دارد و باید به فکر خودش باشد.

عباسی محبوب بیان کرد: بحث دیگر انتخاب همسر است و خیلی هم به این موضوعات باید دقت شود، رعایت حق همسر، زن و مرد باید حقوق خود را نسبت به همسر رعایت کنند به معنای واقعی احترام همدیگر را داشته باشند، پدر و مادر اگر مشکل داشته باشند بیشترین آسیب را فرزند می بیند.

وی بیان کرد: اگر خانواده بهترین رفاه را برای بچه‌ها ایجاد کنند ولی زندگی آرامی نداشته باشند، بچه خوب تربیت نمی‌شود، پدر و مادر باید اهل یادگیری، مشاوره باشند و فکر نکنند همه چیز را می‌دانند شکافی بین نسل ما و نسل جدید است، دوران تربیتی را طی می‌کنند و این شکاف بسیار عمیقی است و ما باید اطلاعات خود را بالا ببریم وان طور که ما بزرگ شدیم نمی‌توانیم این بچه‌ها را بزرگ کنیم حضرت علی ع می‌فرمایند: بچه‌ها را برای زمان خودشان بزرگ کنید، زمان حال با زمان گذشته فرق دارد چه در کشور ما چه در کل دنیا و اینکه فرزند من ببیند که دنبال تغییر و علم و مسائل دینی را بالا ببرد خوب تأثیر دارد و ارتباط بین پدر و مادر و فرزند باید خوب باشد حرف اول باید خدایی باشد و همه ی این موارد باید مدنظر باشد.

عباسی محبوب با اشاره به اینکه بحران جمعیتی که در آن قرار گرفتیم از کجا نشأت می‌گیرد و چه کار باید کرد افزود: بحران جمعیت برگرفته از برنامه‌های کنترل جمعیت در دنیا که تاریخچه‌ی طولانی دارد و قبل از انقلاب صنعتی اتفاق می‌افتد و در کشورهای پیشرفته اول برای خود انجام می‌دهند و بعد تصمیم می‌گیرند که کشورهای جهان سوم و بخصوص کشورهای اسلامی انجام بدهند، در واقع برنامه کنترل جمعیت ما خارج از مرزهای جغرافیایی ما بسته می‌شود و به دلیل کم بصیرتی مسئولان است.

ارزش فرزند آوری یک ارزش انسانی و ملی و دینی است

وی افزود: در زمان دهه شصت و اینکه به قول معروف فکر نمی‌کنند که چرا این قدر سازمان‌های بین المللی به دنبال کنترل جمعیت ما هستند و متأسفانه اتفاق می‌افتد و این اتفاق بسیار ناگواری است، مهمتر ین موضوعی که باعث بحران جمعیت می‌شود این است که ما نتوانستیم برای مردم آن زمان تبیین کنیم که این کنترل جمعیت دارد اتفاق می‌افتد ویپ یک مسأله زودگذر است و بعد مجدد باید برگردیم به همان حالت طبیعی که جامعه ما داشته است.

عباسی محبوب با بیان اینکه در حال حاضر با کمی تفاوت متأسفانه اتفاقی که در کشور ما افتاده این است که ارزش فرزند آوری یک ارزش انسانی و ملی و دینی است به عنوان یک ضد ارزش به مردم معرفی شد و شاید هیچ وقت هم نتوانیم این را جبران کنیم افزود: وزارت بهداشت با تمام قوا پای کار آمد برای عقیم کردن زنان و مردان و وام‌های کلان که از بهداشت جهانی و سازمان‌های بین المللی دریافت کردیم برای اینکه بحث کنترل جمعیت را انجام دهیم در دنیایی که رقیب بودیم در این موضوع و اتفاقات ناگواری در گذشته در کشور ما اتفاق افتاده پای کار بودن همه، سازمان‌های مختلف آن‌هایی که در فرهنگ مردم تأثیر گذار بودند همه ی اینها از لحاظ اقتصادی خوب و خیلی قوی وارد شدند.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع جرایمی که در آن زمان تخصیص دادند به افرادی که تعداد فرزندان زیادی دارند همه ی اینها باعث شد که این ارزش به ضد ارزش تبدیل شود افزود: این ضربه خیلی عمیق می‌باشد و بعید می دانم جبران شود و در کنار اینها فقر گرایی، تجمل گرایی، تجملات در زندگی و مصرف گرایی و رفاه همه ی اینها با نفس انسان همراهی زیادی دارد وخیلی راحت مورد پذیرش قرار می‌گیرد و ما خیلی سخت می‌توانیم این جامعه‌ای که به این سو آمده است را بتوانیم برگردانیم به سمت معنویت، تغییر سبک زندگی به سمت زندگی اسلامی که در آن انسانیت و معنویت مهمتر است تا مسائل مادی و معنوی.

دولتمردان برای تشویق به فرزندآوری سیاست‌هایی را اجرایی کنند

این فعال فرهنگی با بیان اینکه دولتمردان برای تشویق افراد به فرزندآوری باید سیاست‌هایی را تا جایی که می‌توانند اجرایی کنند بیان کرد: دولت یکسری از سیاست‌هایی را که تاکنون داشته و بحث قانونی جوانی جمعیت اگر به درستی اجرا شود و چیزهایی که در آن نادیده گرفته شده مثل جدی گرفتن مسائل زنان خانه دار که تأثیر بسیاری در بحث فرزند آوری دارد، این قانون خیلی جدی گرفته نشده است.

عباسی محبوب گفت: بحث تبیین جایگاه پدر را اگر این موضوع هم اتفاق بیافتد و دولت دنبالش باشد نتایج بهتری دارد، این قوانینی که دیده می‌شود اگر به صورت کامل اتفاق نیافتد و الان هم که اتفاق بیافتد و خود این بخشی باشد که اجرا نشود ضررش بیشتر از آن بخشی است که اجرا نمی‌شود.

وی بیان کرد: اگر این قانون‌ها به صورت کلی نبود شاید اینقدر آسیب نمی‌زد ،۵۰ درصد وام یا زمین بدهیم ،۵۰ درصد نداریم این بلا تکلیفی است که مردم دارند، همین قانون جوانی جمعیت قانون خوبی است، همین قانون‌هایی که در نظر گرفته شده اگر درست اجرا شود حتماً تأثیر خواهد گذاشت ولی از آن مهم‌تر فرهنگ است.

کد خبر 6087870

دیگر خبرها

  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است