Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در امور انسانی در قدس اشغالی از ویرانی بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی به دست اشغالگران صهیونیست در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، دفتر هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور انسانی در شهر قدس اشغالی (اوچا) در گزارشی با عنوان "حمایت از غیرنظامیان" اعلام کرد: در سال ۲۰۱۹ اشغالگران ۶۱۷ واحد مسکونی واقع در کرانه باختری اشغالی را ویران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر سازمان ملل در ادامه گزارش خود تاکید کرد: در بازه زمانی دهم تا بیست‌وسوم دسامبر ۲۰۱۹ در پی عملیات‌های تخریب ۸۹۸ فلسطینی نیز آواره شدند.

همچنین در گزارش یاد شده آمده است: مسؤولان رژیم اشغالگر طی دو هفته گذشته ۲۹ واحد مسکونی واقع در منطقه "ج" و شهر قدس اشغالی را به بهانه نداشتن مجوز ساخت و ساز ویران کردند که به آوارگی ۴۵ فلسطینی و خسارت دیدن بیش از ۱۰۰ تن دیگر منجر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي تخریب منازل فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کمیته امور اسرا و آزادگان تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند.

یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان دیده می‌شود.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته ۸۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6089806 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت