Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین اجلاس سراسری «فعالان مردمی جهاد و شهادت» روز پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ دی ماه ۹۸ ، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین اجلاس سراسری «فعالان مردمی جهاد و شهادت» با حضور مسئولان لشکری و کشوری، 350 مجموعه  مردمی فرهنگ جهاد و شهادت، 10 نفر از فعالان بین المللی در حوزه جهاد و شهادت از جمله فعالان فاطمیون و زینبیون، روز پنجشنبه و جمعه 12 و 13 دی ماه 98 ، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعت برگزاری پنجمین اجلاس سراسری «فعالان مردمی جهاد و شهادت» در روز پنجشنبه 8 الی 21، و در روز جمعه ساعت 8 الی 14 می باشد.

 

بنابراین گزارش، هم افزایی میان فعالان قرآنی، مسجدی و هیئتی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، بازخوانی و بررسی نقش و کارکرد فرهنگ جهاد و شهادت و ترویج آن در پیمودن گام اول انقلاب و تحقق اهداف گام دوم، بررسی نقش و کارکرد روحیه جهادی در ارتقای توانمندی‌های سخت و نرم در عرصه جنگ نرم، تشکیل نشست‌های تخصصی برای بررسی، ارزیابی عملکرد و برنامه‌ریزی‌های آینده فعالان به صورت حرفه‌ای و تخصصی در موضوعاتی از جمله یادواره و محفل شهدا، راهیان نور، روایتگری و راویان و نشر آثار دفاع مقدس و محصولات فرهنگی از جمله اهداف علمی محتوایی این اجلاس است.

 

این گزارش می افزاید؛ در پنجمین اجلاس فعالان مردمی جهاد و شهادت، چندین نشست تخصصی از جمله نشستی با موضوع بررسی نقش مهم خانواده ها در نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در میان نسل های جدید انقلاب اسلامی با حضور فعالان برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا برگزار می شود.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما اصفهان 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی استان بوشهر پنجمین اجلاس ایثار و شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان