Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وعده وزیر بهداشت گفت: تا پایان سال امسال حدود ۵۰۰۰ هزار پرستار جذب برنامه نظام سلامت کشور می‌شوند. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مریم رسولی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بخش وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی. پی بیمارستان کوثر سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکل کمبود پرستار از جمله اقدامات و پیگیری‌هایی است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف تقویت چرخه نظام سلامت در کشور آن را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با اشاره به طرح ارائه خدمات 6 بیماری در منزل گفت: این طرح شامل اغلب بیماری‌های مزمن می‌شود که از جمله آن‌ها بیماران بستری در بخش آی.سی. یو، بیماران مبتلا به سرطان، بیماران مبتلا به نارسایی احتقانی قلب، بیماران مبتلا به سی.وی.ای و سی.یو.پی.دی هستند و قرار است نوزادان مبتلا به زردی نیز تحت پوشش این طرح قرار گیرند تا خدمات فتوتراپی را در منزل دریافت کنند.

درخواست لاریجانی برای تسریع در پرداخت معوقات پرستارانماجرای تحصن پزشکان و پرستاران بیمارستان 17 شهریور مشهد در ‌23 آذرماه سال ‌57 + سند

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ترخیص زودهنگام بیماران و رضایت بیشتر بیماران با اجرای این طرح انجام و ادامه روند درمان در منزل دنبال می‌شود.

رسولی عنوان کرد: بر اساس قولی که وزیر بهداشت داده است 2 ماه از معوقات جامعه پرستاران نیز تا قبل از روز پرستار امسال پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: باید در حوزه پرستاری نظام پرداخت اصلاح و نسبت به این موضوع بازنگری مجدد انجام شود.

مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با جدا شدن نظام پرداخت از طرح قاصدک و واگذاری آن به کمیته‌ای متشکل از صاحب‌نظران پرستاری امکان اصلاح سیستم نظام پرداخت در حوزه پرستاری میسر می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند