Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:30:30 GMT

دعوت برای پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۰۹۷۹

دعوت برای پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، یکی از مؤثرترین راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، شفاف بودن قیمت است؛ لذا سازمان حمایت از همه مردم دعوت می‌نماید تا با پیوستن به کمپین ملی همبستگی «بدون قیمت نخریم»، ضمن مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه تر این پویش، زمینه حمایت از واحدهای صنفی صحیح‌العمل را هموار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از اجرای این طرح، توجه ویژه مراجع نظارتی به مقابله با تخلف عدم نصب اتیکت قیمت صنوف بوده و از شهروندان انتظار می رود تا با نخریدن هرگونه کالایی از این قبیل واحدهای صنفی، بازرسان این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور را در احقاق حقوق مردم و نظارت بر رعایت قیمتهای منصفانه یاری نمایند. 

قطعا این پویش دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت؛ زیرا مردم با خرید از واحدهای صنفی صحیح العمل، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور  ، موجبات تحقق اهداف و سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را فراهم می‌سازند.

یادآور می‌گردد؛ گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتیWWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4810557 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برچسب قیمت قیمت کالاها قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه سال 99 کل کشور وزارت جهاد کشاورزی مالیات محمد اسلامی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی عباس کشاورز قیمت نفت وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: تلاش خواهیم کرد تا به نوعی مراکز رشد علوم انسانی را در استان شکل دهیم تا هسته‌های علوم انسانی در مراکز مستقر و حمایت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، روح‌الله رضوی‌نژاد ظهر امروز در دهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در کمتر از پنج دهه پیشرفت‌های بسیار زیادی کسب کرده است، پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت انقلاب، امام راحل(ره) و جانفشانی شهدا به دست آمده است. بنابراین نباید این افتخارات و پیشرفت‌ها فراموش شود. پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند، مقام معظم رهبری فرموده‌اند هرجا کاری به مردم واگذار شد، کار پیش رفت.

وی با بیان اینکه معجزه انقلاب اسلامی حرکت مردمی است، افزود: بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست بلکه تمام افرادی که در راستای مشکلات پیشگام و همراه هستند بسیجی هستند که به عنوان جهادگران در این حوزه فعالیت می‌کنند که در این راستا همه مردم ایران بسیجی هستند، حضور مردم به صاحبان مسئله کمک می‌کند و مانع کار مسئولان و صاحبان مسئله نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور  تصریح کرد: مشارکت مردم بستر تحول را ایجاد می‌کند که بستر این نقش‌آفرینی باید فراهم شود. انقلاب اسلامی حرکتی را آغاز کرده که قرار است تمدن نوین اسلامی را تحقق ببخشد، قدرت تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مرجعیت علمی است که با جهاد علمی محقق می‌شود، اگر بتوان طرفیت‌های موجود را برای حل مسائل انقلاب اسلامی بسیج کرد، قطعا نتایج خوبی حاصل می‌شود، ما اتفاقات بررگی را رقم زده‌ایم و به طور حتم می‌توان اتفاقات و تحولات بزرگ‌تری را رقم زد.

رضوی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه آزادیخواهان عالم و مردم ایران از طوفان‌الاقصی در پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی و وعده صادق خوشحال و خرسند شدند، بیش از ده‌ها هزار کودک فقط توسط رژیم صهیونیستی از بین رفته‌اند که این پاسخی کوبنده به جنایات رژیم صهیونسیتی است.

وی ادامه داد: برنامه ما در حوزه فناوری سبز و نرم، ساماندهی هسته‌های صاحب ایده در مراکز رشد و حمایت‌های مادی و معنوی از طرح آنهاست، تسهیلات پرداختی به صاحبان ایده بسته به طرح‌ها و میزان نیاز طرح تعلق خواهد گرفت، سقف تسهیلات تبصره‌ای کارفرمایی تا 4 میلیارد تومان است، اما حمایت‌هایی که بنیاد تعاون سازمان بسیج تاکنون داشته 15 میلیارد تومان بوده است، اما در حوزه فناوری بسته به عدد طرح حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور خاطرنشان کرد: تاکنون بیشتر تأکیدات درحمایت از حوزه فناوری نرم است و از امسال تلاش می‌شود در سازمان بسیج، حوزه فناوری‌های نرم و مسئله‌های حوزه انسانی و اجتماعی را فعال کنیم و به نوعی مراکز رشد علوم انسانی را در استان شکل دهیم و هسته‌های علوم انسانی در مراکز مستقر و حمایت شوند، پیش بینی ما این است متوسط بین 45 تا 60 مسئله حوزه فناورانه حمایت شوند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • هوش مصنوعی کتی پری و ریانا را بدون دعوت به موزه متروپولیتن نیویورک برد
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند