Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر مسایل سیاسی خطاب به مردم گفت: به آن‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند رای ندهید نماینده مجلس نباید بدهکار دولت باشد چراکه او وکیل ملت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی آخوندی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی با اشاره به برنامه‌ریزی ۳۰ سال پیش استکبار جهانی برای تک‌قطبی شدن جهان با هدف ابرقدرت شدن آمریکا اظهار کرد: امروز چیزی جز عقب‌نشینی و شکست‌های استکبار نمی‌بینید، امروز به برکت ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران این موضوع برعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز نقش آمریکا در جهان به ویژه منطقه نقش کاسب‌گر بین‌المللی است نه ابرقدرتی که داعیه آن را داشت گفت: امروز در عرصه بین‌المللی موازنه جدیدی در حال بروز است البته در سایه رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه به اذعان صریح دشمنان توطئه و فتنه‌های که آن‌ها با بکارگیری کارشناسان و مجریان قوی علیه ایران طراحی و اجرا می‌کنند، رهبری با یک سخنرانی همه را خنثی می‌کند، به چگونگی طراحی و اجرای سه نوع پروژه استکبار با عناوین جنگ مستقیم (نظامی)، جنگ نیابتی و جنگ هیبریدی(جنگ ترکیبی یا چند ضلعی) پرداخت و تصریح کرد: هیچ یک از این توطئه‌ها با عنایت پروردگار و تدابیر رهبری نتوانسته به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اجرای جنگ نیابتی به عنوان پروژه جدید و پیچیده‌تر از پروژه جنگ اول گفت: آمریکا در این پروژه با فروش سلاح درآمد ارزی داشت و با شناسایی شکاف بین جهان اسلام با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کلان ورود کرد.

آخوندی با تاکید بر برنامه‌ریزی علیه تشیع به ویژه جبهه مقاومت در قالب جنگ نیابتی با محور مقاومت به محوریت ایران از جنگ هیبریدی(جنگ ترکیبی یا چندضلعی) امروز دشمنان علیه اسلام سخن گفت و بیان کرد: فتنه بسیار پیچیده‌ای است که در آن فشار اقتصادی از داخل و آموزش و ساماندهی مخالفان را برای دستیابی به هدف تعریف و اجرا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۴۴۰ نفر از منافقین در سه شیفت با اسامی جعلی علیه ایران در شبکه‌های مختلف مجازی و ماهواره‌ای گفت: به لطف خدا در جریانات اخیر جنگ هیبریدی نقشه دشمنان بار دیگر با سخنان حکیمانه رهبر انقلاب نقش بر آب شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به طراحی دشمنان برای ضربه زدن به جبهه مقاومت و هرج و مرج سیاسی و در نهایت تجزیه کشور هدف اظهار کرد: فتنه دشمنان با تدبیر مدبرانه رهبری در ایران و در لبنان به خاطر وجود سیدحسن نصرالله شکست خورد.

وی با بیان اینکه چهار مولفه تدبیر نادرست، ریخت و پاش، کم عبرت گرفتن و آزمون و خطا و عذرخواهی نکردن موجب فروپاشی اقتصادی می‌شود؛ تنها راه نجات کشور را بصیرت دانست و با تاکید بر اینکه نمایندگان مردمی و انقلابی را انتخاب کنیم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب راه را در گام دوم انقلاب برای ما روشن کردند.

آخوندی با تأکید بر لزوم گزینش نمایندگان اصلح بیان کرد: نمایندگان مجلس باید محکم و استکبارستیز بوده و مواضعی آشکار داشته باشد، اشرافی نباشند، درد محرومان را چشیده و به معنای واقعی ولایتمدار باشند.

وی گفت: به آن‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند رای ندهید نماینده مجلس نباید بدهکار دولت باشد چراکه او وکیل ملت است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تحلیل گر مسائل سیاسی آخوندی استکبار نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است. به‌دنبال وزش باد و بارش باران که از َشب گذشته در برخی مناطق تهران آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، هوای پایتخت تمیز و پاک شده به گونه‌ای که شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا صبح امروز روی عدد ۴۸ در شرایط سبز (پاک) قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، همچنین شاخص هوا در ۲۴ ساعت گذشته نیز بر روی عدد ۶۳ (شرایط قابل قبول) قرار داشت.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی، از امروز تا شنبه هفته آینده علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۳۸ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند. سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • کیفیت هوای امروز تهران