Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها پست آندره استراماچونی، سرمربی استقلال تهران در صفحه جدید اینستاگرامش بیش از ۲ میلیون کامنت دریافت کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، هنوز وضعیت آندره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال تهران بطور قطعی مشخص نشده است. در حالی که چند روز پیش رسانه ها از قطع همکاری قطعی استقلال با او و آغاز همکاری با فرهاد مجیدی خبر دادند اما بعد از فشار دوباره هواداران اسماعیل خلیل زاده، سرپرست این تیم خبر داد که آنها هنوز منتظر بازگشت استراماچونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در حالی که آندره شرط هایی را برای بازگشت دوباره خود به استقلال تعیین کرده اما هنوز مشخص نیست آیا شرایط برای ادامه همکاری او با تیم استقلال مهیا خواهد شد یا خیر؟

اما به تازگی استراماچونی صفحه جدیدی را در اینستاگرام برای خود ایجاد کرد. تنها پست سرمربی استقلال در پیج جدید تاکنون بیش از 2 میلیون کامنت دریافت کرده است. او در این پست به زبان انگلیسی نوشته بود: « به صفحه رسمی من خوش آمدید.»

گفتنی است؛ اختلافات این مربی ایتالیایی با اعضای هیئت مدیره استقلال در حالی روز به روز پیچیده تر می شود که بسیاری از هواداران این تیم خواهان بازگشت مربی محبوب خود هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: اینستاگرام استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول استقلال به ذوب آهن + فیلم

پس از گلزنی تیم ذوب‌آهن، ماشاریپوف کامبک زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت محکم ماشاریپوف از درون محوطه جریمه دروازه محسن فروزان را گشود و گل تساوی را به ثمر رساند.

گل اول استقلال به ذوب آهن

کد خبر 751266

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۲ - ذوب آهن ۱
  • گل اول استقلال به ذوب آهن + فیلم
  • ویدیو کامنت| بیت‌کوین بده خانه بخر!
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس