Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیاری، گفت: ۴۵۷ نفر از خادمین مساجد استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مسعود علیاری» در جمع نشست اعضای هیئت امنای مساجد و هیئت های مذهبی زنجان در محل استانداری زنجان، به بیمه مداحان و مربیان قرآنی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۴۵۷ نفر از خادمین مساجد در استان زنجان بیمه تامین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: ۲۰ درصد حق بیمه این خادمین را دولت و مابقی را خودشان پرداخت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ۲۰۱ نفر از ماد حین در استان تحت پوشش بیمه هستند، گفت: ۲۰ درصد حقی بیمه این مداحان را خودشان و ۲۰ درصد را بنیاد دبل خزاعی پرداخت می‌کند.

 

علیاری ابراز کرد: تامین اجتماعی استان به بیمه کردن ما دحین و مربیان و خادمین مساجد بسیار تاکید داردو اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود فعالین قرانی هم بیمه می‌شوند.

 

وی افزود: در استان زنجان بالای ۹۸ درصد از ابلاغ‌های سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام شده است.

 

علیاری تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال آن است تا بسیاری از خدمات که امکان برون سپاری آنها وجود دارد را واگذار کند و با ارائه خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی، مراجعات به سازمان کاهش یافته است.

 

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و ماموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

 

علیاری گفت: استان زنجان هفت شعبه دائم تامین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

 

در ادامه این جلسه، رییس کانون مداحان و شعرای استان زنجان، نبود ساختمان مداحی در استان زنجان را مشکل مهم مادحین در استان اعلام کرد و افزود: طی سال گذشته نامه‌ای در خصوص احداث ساختمان مداحی زنجان و کانون مداحان و شعرای استان به دفتر استاندار زنجان ارسال شده است.

 

نوربهمنی ابراز کرد: از استاندار زنجان تقاضا داریم نسبت به رفع مشکل بیمه مادحین همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما فهما اردبیل استان بوشهر سازمان تامین اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی