Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عبدالهی معاون فرماندار شهرستان شبستر در جلسه کارگروه کنترل وتنظیم بازار شهرستان شبستر گفت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه‌های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی افزود: نظارت دقیق و مداوم بر قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظایف کارگروه کنترل و تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

عبدالهی همچنین نسبت به ساماندهی نانوایی ها، نظارت بر قصابی‌ها و نصب برچسب قیمت با معیار قراردادن نرخ‌های شرکت امور پشتیبانی دام کشور و نظارت مستمر بر آن‌ها توسط تیم‌های نظارتی بازار تاکید کرد.

عبدالهی گفت: بنا به دستور قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت، در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی علاوه بر تشکیل پرونده برای عدم درج قیمت، گرانفروشی برای واحد‌های متخلف نیز لحاظ و بشدت برخورد خواهد شد.او  افزود: نصب نرخ نامه در تمام قصابی‌ها و مراکز عرضه گوشت الزامی میباشد و با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار شبستر از احداث میدان بزرگ میوه و تره بار دائمی در شهرستان شبستر خبر داد و افزود: طرح توجیهی، کروکی و مختصات محل به صورت کارشناسی شده به زودی آماده شده و هدف از راه اندازی این میدان کاهش تورم و تثبیت قیمت میوه وتره بار، کنترل ونظارت به عرضه میوه و دسترسی آسان مردم به اقلام موردنیاز آنان می‌باشد.

او گفت: پویش مردمی بدون قیمت نخریم هم‌زمان با سراسر کشور در شبستر نیز اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه نصب برچسب قیمت روی تمام کالا‌ها باید در دستور کار واحد‌های صنفی قرار گیرد، افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌ویژه عدم درج قیمت کالا و خدمات، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شبستر مطلع کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار صنعت معدن تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد